انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
صدور گواهی سلامت لیفتراک

صدور گواهی سلامت لیفتراک

#1
شرکت نیک بینش کارن پس از بازرسی و تست انواع لیفتراک ها و تطابق آنها با چک لیست های ایمنی OHSA و موارد بازرسی لیفتراک ارائه شده توسط سازمان استاندارد ایران در صورت سلامت لیفتراک و رعایت موارد ایمنی و بهداشت محیط کار را انجام می دهد.
شرکت نیک بینش کارن با سابقه ۱۲ ساله خود در زمینه ی بازرسی لیفتراک، ریچتراک، بالابر ، جرثقیل، آسانسور های کارگاهی و ساختمانی به طور تخصصی خدمات صدور گواهی سلامت لیفتراک، صدور گواهی سلامت آسانسور و صدور گواهی سلامت جرثقیل را طبق استانداردهای روز دنیا انجام می دهد.
مراحل صدور گواهی سلامت لیفتراک

جهت دریافت گواهی سلامت لیفتراک در انواع مختلف آن پس از اعلام درخواست بازرسی لیفتراک کارشناسان ما در محل حاضر شده و تست بار لیفتراک و سایر تست های ایمنی بخش های مختلف هیدرولیکی و مکانیکی و برقی لیفتراک را طبق استاندارد های روز دنیا و با توجه به مدل و نوع لیفتراک های شما انجام داده در صورت تطابق و عدم وجود نا هماهنگی، نقص و مشکلات فنی صدور گواهی سلامت لیفتراک انجام می شود .
اما در صورت وجود مغایرت و استاندارد نبودن لیفتراک عیوب و نقص های فنی و ایمنی لیفتراک و بهداشت محیط کاری اعلام شده و کافرما پس از بر طرف کردن نقص طی زمان اعلام شده درخواست بازرسی مجدد را به کارشناسان شرکت نیک بینش کارن می دهد. پس از بازرسی لیفتراک مجدد و برطرف شدن نواقص لیفتراک و انجام تست بار در صورت سلامت لیفتراک صدور گواهی سلامت لیفتراک از سوی شرکت صادر می شود.
شرکت نیک بینش کارن دارای مجوز رسمی از وزارت کار و امور اجتماعی- مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت و بهداشت کار در ارائه خدمات مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی می باشد و در حال دریافت گواهینامه ISO-17020 نیست میباشد تا سیر تکامل و پیشرفت خود را همواره در ارائه خدمات برتر به مشتریان خود حفظ کند.
صدور گواهی سلامت لیفتراک : اهمیت

با توجه به کاربرد فراوان و نقش اساسی لیفتراک ها در صنعت رعایت ایمنی کارگران، اپراتور لیفتراک، تجهیزات، تولیدات از اهمیت بالایی برخوردار است و مسئولیت ایمنی تجهیزات و ماشین آلات و حوادث احتمالی متحمل بر عهده مسئول ایمنی بهداشت HSE و یا سرپرستان کارگاه و یا کارخانه می باشد از این رو بستن قرارداد بازرسی فنی و ایمنی لیفتراک با یک شرکت بازرسی معتبر و با سابقه نشان دهنده مدیریت صحیح یک مدیر HSE می باشد تا بتوان از لیفتراک ها در سلامت کامل بهره برد و عمر خدمت رسانی آنها را بالاتر برد.
بازرسی لیفتراک ، تست لیفتراک و در پی آن صدور گواهی سلامت لیفتراک بر اساس چک لیست ایمنی لیفتراک مطابق با الزامات سازمان ملی استاندارد، وزارت کار، وزارت صنعت و معدن، و استاندارد هایی همچون OHSAS 18001 توسط کارشناسان و متخصصین کارآزموده و نامی شرکت نیک بینش کارن انجام می شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان