انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دامین اتوریتی چیست و تاثیر آن در سئو

دامین اتوریتی چیست و تاثیر آن در سئو

#1
دامین اتوریتی چیست؟ امروزه در دنیای پر از رقابت طراحی سایت، هر روزه بیشتر رقبا سعی بر آن دارند که در مسیر رسیدن به رتبه های بالای گوگل دیگر رقبا را پس بزنند و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند. این رقابت پایاپای هر کسی را در حوزه ی کاری خودش مجبور به کشف و استفاده از راه های بهتر می نماید. یکی از این راه ها داشتن دامنه ی اتوریتی است که در این مقاله در این خصوص توضیحاتی را به شما عرضه میداریم.
 
آیتم های موثر در طراحی سایت موفق
 
برای داشتن یک سایت و طراحی سایت موفق آیتم های متفاوت و مختلفی وجود دارد تا شما را به هدفتان برساند. یک طراحی سایت موفق خروجیه یک UI (User Interface) زیبا، یک UX (User eXperience) کارآمد، جلب اعتماد کاربران، هاست سئو برای سایت، کسب بالاترین رتبه سایت ها در موتور جستجوی گوگل، حفظ رتبه وب سایت در موتورهای جستجو و … میباشد. برای اطلاع بیشتر در مورد خصوصیات و امکانات گفته شده مطالب زیر را مطالعه بفرمایید: برقراری تعادل در طراحی سایت با استفاده از روش های طراحی وب سایت UX و UI و تفاوت UI و UX در طراحی سایت چیست و تعاریف آنها
 
آیتم های موثر در سئوی موفق
 
همینطور برای داشتن سئوی سایت موفق لازم است تدابیر و تمهیدات ویژه ای اندیشید. استفاده از کلمات کلیدی مناسب، لینک بیلدینگ که میتوانید مطلب لینک بیلدینگ چیست؟ و اهمیت آن در سئوی سایت را مطالعه فرمایید تا در این خصوص اطلاعات جامع تری کسب نمایید. یکی از این راه ها میتواند دامنه ی اتوریتی نیز باشد. اما دامنه ی اتوریتی و پیج اتوریتی چیست؟
 
دامنه ی اتوریتی چیست؟
 
اما دامنه اتوریتی چیست؟ دامنه ی اتوریتی یا Domain Authority همان اعتبار کل دامنه است. و پیج اتوریتی یا Page Authority اعتباره یک صفحه ی بخصوص یا URL بخصوص است. این اعتبار میتواند عددی میان صفر تا صد باشدو مثل رتبه بندی گوگل به صفحه ی اول اعتبار بیشتری اختصاص می یابد تا صفحات دیگر یک وب سایت. میزان دشواری ارتقای این اعتبار به صورت تصاعدی است، بدین صورت که رسیدن از رتبه ی صفر به سی راحت تر است تا رفتن از رتبه ی سی به چهل. دامنه ی اتوریتی هم از مجموع اعتبارات تمام صفحات حاصل می شود.
 
نکاتی در ارتباط با Domain Authority
 
در نظر داشته باشید که تنها دارا بودن یک رتبه ی نسبتا بالا در این زمینه کافی نیست، بلکه باید از میانگین رتبه ی رقبایتان بالاتر باشید تا در این زمینه موفق باشید.
 
چک کردن Domain Authority
 
وب سایت های متفاوتی وجود دارند که آدرس وب سایت را می گیرند. و اعتبار دامنه یا دامین اتوریتی وب سایت شما را بر میگردانند. اما معتبر ترین آن ها سایت MOZ است.
کارتریج سامسونگ دولوپر شارژ کارتریج فروش کارتریج
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان