انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پنج نکته ضروری قبل از خرید بیمه عمر

پنج نکته ضروری قبل از خرید بیمه عمر

#1
پنج نکته ضروری قبل از خرید بیمه عمر

پیش از بالا رفتن از نردبان موفقیت مطمئن شوید که آن را به جای درست تکیه داده اید (استیون کاوی)

1- مقدار پس انداز خود و مدت زمان تعهد به پرداخت آن را انتخاب نمایید

تفاوت ثروتمندان با فقرا :

ثروتمندان همه پولشان را سرمایه گذاری می کنند و بقیه را خرج می کنند، فقرا همه پولشان را خرج می کنند و بقیه را سرمایه گذاری می کنند (جیم ران)

مهمترین ویژگی بیمه عمر و سرمایه گذاری ، جمع آوری پس انداز های کوچک ما می باشد که به این پس انداز ها ، سود به صورت بهره مرکب و روز شمار تعلق می گیرد و همچنین به صورت همزمان و پس از پرداخت اولین قسط حق بیمه ، تحت پوشش تعهدات بیمه عمر قرار می گیریم . این حق بیمه در بازه های زمانی ماهیانه ، سه ماهه ، شش ماهه و سالیانه قابل پرداخت است.

قبل از آغاز سرمایه گذاری، مبلغی را انتخاب نمایید که در تاریخ های تعیین شده بتوانید حق بیمه خود را پرداخت کنید.
2- بهتر است پرداخت حق بیمه را به صورت سالیانه انتخاب نمایید
پرداخت های ماهیانه حق بیمه ، به علت مشغله زیاد و گرفتاری های روزمره ، ممکن است فراموش شود که البته این امر در بیمه های عمر و سرمایه گذاری زیاد اتفاق می افتد . عدم پرداخت اقساط در سررسید مقرر منجر به کاهش سود مشارکت در منافع بیمه ای می شود ( این سود در پایان هر سال محاسبه و به اندوخته اضافه می شود). پرداخت سالیانه حق بیمه به دلیل روز شمار بودن و سود مرکب، از 10 درصد سود بیشتر نسبت به پرداخت ماهیانه برخوردار می باشد. پس در صورت امکان بهتر است حق بیمه را به صورت سالیانه پرداخت کنید .

3-  پوشش های بیمه ای خود را انتخاب کنید
انتخاب صحیح این پوشش ها ( شامل پوشش های از کار افتادگی ، حادثه ، بیماری های خاص و ... ) اهمیت فراوانی دارد .

** پیشنهاد ما تماس با مشاور بیمه عمر و سرمایه گذاری می باشد . توسط این مشاوره شما قادر خواهید بود با توجه به شرایط مورد نظرتان ، بهترین پوشش ها و تعهدات را انتخاب و یک سرمایه گذاری صحیح انجام دهید**
4- دیدگاه بلند مدت داشته باشید
به علت اینکه ویژگی زمانی این بیمه نامه اهمیت دارد ، جهت استفاده از مزایای بیمه ای و همچنین سرمایه گذاری ، باید دیدگاهی بلند مدت ( 10 ، 15 ، 20 و 30 ساله ) داشته باشید . اگر بخواهید کمتر از 5 سال بیمه نامه خود را بازخرید کنید برای شما سودی نخواهد داشت. اما با گذشت زمان همین پس اندازهای اندک ، منجر به دارایی و سرمایه هنگفتی خواهد شد .

5- همین امروز اقدام کنید
یک سفر هزار فرسنگی با همان گام اول شروع می شود. ( کنفسیوس)

اقدام ، مهمترین گام در راستای موفقیت در همه زمینه ای است .

تصور کنید پدر شما در ابتدای تولدتان یک بیمه عمر و سرمایه گذاری برایتان تهیه می کرد و با پرداخت حق بیمه ، در بیست و پنج سالگی یک سرمایه عظیم به شما هدیه می داد ( برای تهیه مسکن ، ازدواج و ... ) در آن صورت زندگی بهتری نداشتید؟

بیمه عمر مانند چتر نجات خلبان است. در روز نیاز اگر در دسترس نباشد، دیگر کاری از دست کسی برنمی آید و فرصت جبرانی باقی نمی گذارد.

تا دیر نشده اقدام کنید ...
قانون جذب حکمت آموز
پاسخ


پیام‌های این موضوع
پنج نکته ضروری قبل از خرید بیمه عمر - توسط sitesazialiyari - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴, ۰۵:۲۶ ب.ظ
RE: پنج نکته ضروری قبل از خرید بیمه عمر - توسط shabgard - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷, ۰۷:۵۷ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان