انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آیا نیاز به تغییر نام دامین دارید؟

آیا نیاز به تغییر نام دامین دارید؟

#1
 

 ایجاد مجدد یک وب سایت و تغییر دامین می تواند کلیه تلاش هایی را که شما در زمینه بالا بردن امتیاز وب سایت خود انجام داده اید از بین ببرد. لازم است شما پس از انجام چنین تغییر بزرگی، دوباره تمام وقت و انرژی خود را صرف شناساندن وب سایت جدید به بازدید کنندگان کنید. همچنین امتیازاتی که در گوگل به دست آورده اید نیز از بین خواهد رفت. در مجموع کلیه تلاش ما به هدر می رود. اما آیا راه حلی وجود خواهد داشت که بتوان کمتر دچار زیان شد؟
ما در اینجا روشی را برای شما ارائه می کنیم که تا حد زیادی می تواند جلوی ضررهای پیش رو را بگیرد:
در ابتدا باید توجه داشته باشید که طراحی وب سایت جدید خود را بسیار ساده تر و به روزتر از سایت قبلی کنید. در صورتی که شما یک طراحی وب سایت اصولی و صحیح ارائه دهید به صورت خودکار می توانید ار همان ابتدای کار امتیازی برای وب سایت جدید خود کسب کنید. سعی کنید تا طراحی شما همسوی شیوه های به روز باشد 
 در مرحله بعد، می خواهیم تلاش کنیم تا بازدید کنندگان شما را حفظ کنیم. برای این کار بهتر است، در وب سایت قدیمی خود اطلاعیه یا بنری در رابطه با سایت جدید خود قرار دهید تا بینندگان شما به هنگام بازدید از سایت قدیمی شما با ان مواجه شوند و از آن اطلاع پیدا کنند. به مرور زمان شما می توانید وب سایت جدید خود را تکمیل کنید. یک روش موثر ان است که در وب سایت قدیمی خود یک شمارش معکوس برای تاریخ شروع کار سایت جدید قرار دهید. در این صورت می توانید بسیاری از بازدید کنندگان خود را حفظ کنید. 
اطمینان داشته باشید در صورتی که سایت جدید شما کارآمد تر باشد این بازدیدکنندگان برای شما باقی خواهند ماند.

 
 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
آیا نیاز به تغییر نام دامین دارید؟ - توسط sh369 - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱, ۰۴:۲۶ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان