انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه یک فروشگاه ساز الکترونیک راه اندازی کنیم؟

چگونه یک فروشگاه ساز الکترونیک راه اندازی کنیم؟

#1
ایجاد و طراحی سایت فروشگاه ساز الکترونیک خود قادر است یک امر دشوار و مشکلی باشد، اما واقعا این طور نیست. این قسمت ضروری کسب و کار تان قادر است واقعا در یک روز انجام شود. نگران نباشید- می نمی خواهم شما را به ایجاد و طراحی سایت بی کیفیتی سوق دهم.
چگونه یک فروشگاه ساز الکترونیک راه اندازی کنیم؟
راه اندازی یک طراحی وب سایت کسب و کار الکترونیک عالی و کاربردی در یک روز احتمال دارد غیر ممکن به نظر می رسد، اما هنگامی که مرحله هایی که خدمت تان عرض می کنیم را به دستی انجام دهید، شما می توانید در کم ترین زمان ممکن، طراحی سایت کسب و کار الکترونیک خود را راه اندازی نمایید، البته بدون صرف هزینه.
1.یک الگوی طراحی برای طراحی سایت خود گزینش نمایید
در حالی که برخی شرکت ها، سرمایه های بسیاری را برای ایجاد و طراحی سایت در نظر می گیرند، راه آسان و ارزان این است که یک الگوی از پیش طراحی شده را به کار ببریم. البته، شما بایست الگوی طراحی را گزینش نمایید که با محصولات و سرویس های طراحی سایت تان هم خوانی داشته باشد و کاربر و یا مشتری سایت را ترغیب به خرید از فروشگاه ساز شما کند. به طور کلی، خیلی عالی می شود تا الگوی ساده و متداولی را گزینش نمایید که هم برای مخاطبان طراحی سایت موبایل و هم برای مخاطبان دسک تاپ بهینه سازی شده باشد، از این رو می توانید تجربه کاربری عالی برای مخاطبان طراحی سایت خود پدید آورید.

[عکس: Setting%20up%20an%20e-business%20web%20design.jpg]

استفاده از بنرها و انیمیشن های جذاب قادر است ایده خوبی برای بیشتر طراحی سایت ها باشد، اما برای خیلی از طراحی سایت های کسب و کار الکترونیک، این مولفه های سبب می شود تا حس های کاربر از هدف عمده یعنی خرید کردن از سایت پرت شود. هنگامی که به جستجو الگوی طراحی سازگاری برای طراحی سایت خود هستید، بایست تصور نمایید که فروشگاه ساز کسب و کار الکترونیک شما با این الگو به چه صورت خواهد بود. یک الگوی طراحی صریح و ساده قادر است نمای دیداری زیبایی به طراحی سایت شما بدهد.
 2. مطالب طراحی سایت تان را تکمیل نمایید.
هنگامی که الگوی طراحی سایت خود را گزینش نمودید، قدم بعدی این است که مطالب سایت خود را نیز تکمیل نمایید. این مورد تنها به این معنی نیست که متن هایی راجع به محصولات و سرویس های مان تهیه کنیم. خیلی از شرکت های طراحی سایت کسب و کار الکترونیک، گزینه های باز پرداخت وجه برای محصولات را در اختیار مخاطبان می گذارند. بایست این عبارات و گزینه ها را همراه متن های پراهمیت دیگر، در عرض چند دقیقه در طراحی سایت خود بگذارید.

[عکس: Setting%20up%20an%20e-business%20web%20design1.jpg]


 

نبایست هر چیزی که به ذهن تان می رسد را وارد فروشگاه ساز نمایید، مخصوصا اگر غلط املایی و گرامری داشته باشند. همواره بایست به عقب برگشته و نوشته های خود را مرور نمایید. در این شرایط، پراهمیت ترین موردی که بایست انجام دهید این است که تصمیم بگیرید چه محصولاتی بایست در طراحی سایت کسب و کار الکترونیک تان قرار بگیرد و چه متن هایی قادر است سازگار آن ها باشد تا مخاطبان را ترغیب به خرید نماید.
 
3.افزودن محصولات و نحوه ارسال آن برای مشتری سایت
یک طراحی سایت کسب و کار الکترونیک کاربردی دارای طرح بندی عالی است ولی بدون گذاشتن محصولات و اطلاعات حاوی نحوه ارسال آن ها به مشتری، طراحی سایت کسب و کار الکترونیک شما قادر نیست خیلی هم خوب به نظر بیابید. خوشبختانه، نرم افزار هایی نظیر OBERLO هست که قادر است به طور سازگاری محصولات و سرویس ها را در فروشگاه ساز قرار دهد و به بهترین نحو و به ساده ترین شیوه، سفارشات را برای مشتری ارسال نماید. بعد از اهمه سفارش، همه چیزی که احتیاج دارید این است که گزینه "تایید" را در سایت اعمال نمایید تا روند ارسال کالا انجام پذیرد.

[عکس: Setting%20up%20an%20e-business%20web%20design2.jpg]

نصب این نرم افزار قادر است شما را مطمئن سازد که شما آماده برطرف کردن نیاز های مشتریان خود می باشید. این مورد، مرحله نهایی برای ایجاد و طراحی سایت کسب و کار الکترونیک به صورت کاربردی است.
با وجود این مرحله های و مراعات آن ها، می توانید بازاریابی و فروش محصولات و سرویس های کسب و کار و طراحی سایت تان را آغاز نمایید، این در حالی است که شما هنوز نیاز به ارتقا و بهبود طراحی سایت کسب و کار الکترونیک تان خواهید داشت. با راه اندازی طراحی سایت کسب و کار الکترونیک تان در یک روز، می توانید یکی از بزرگ ترین موانع فروش کالاهای فروشکاه ساز و طراحی سایت تان را از سر راه خود بردارید. با پرتال ساز همراه باشید. 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
چگونه یک فروشگاه ساز الکترونیک راه اندازی کنیم؟ - توسط گلی 70 - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰, ۰۵:۴۶ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان