انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

#1
دنیای تکنولوژی با سرعتی بالا رو به پیشرفت و گسترش است، دنیا به بازاری جهانی و یکپارچه تبدیل شده است و ایران همپا با دیگر کشورها در مسیر توسعه قدم گذاشته است، با توجه به ضریب بالای نفوذ اینترنت در ایران و استفاده از تلفن های همراه هوشمند برای ارتباط با دنیای پیرامون داشتن یک بازار اینترنت و آنلاین از ملزومات این عصر می باشد. با در نظر گرفتن این امر، اسکرام‌تل در سال 1384 با هدف خدمت رسانی به مردم با تمرکز بر خرید و فروش موبایل و گوشی همراه در مشهد تاسیس شد و با تمامی توان در یک دهه گذشته به خدمت گزاری پرداخته است.
با توجه به گسترش روزافزون تکنولوژی و فراگیری اینترنت و استفاده از وبسایت ها و برنامه های کاربردی در زندگی روزمره مردم و نیاز به همراهی و هم قدمی با این تکنولوژی، وبسایت اسکرام تل با پشتوانه تیمی خبره و توانا با هدف اصلی فروش و عرضه انواع برندها و مدل های موبایل، تبلت و لوازم جانبی و هم چنین ارائه آخرین اخبار موبایل و تبلت و فناوری روز در سال 1394 ایجاد شد.
وبسایت اسکرام تل با تمرکز بر بازار تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی این دو، درصدد ارائه بهترین خدمات عرضه و فروش موبایل، در کمترین زمان ممکن و بهترین قیمت بازار می باشد.
بخش آخرین اخبار موبایل و تبلت اسکرام تل شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیا قرار می دهد، این بخش توسط تیم مترجمین توانمند و متبهر اسکرام تل اداره و نوشته می شود. تمامی منابع این بخش، از سایت های معتبر دنیا گرفته شده و شما می توانید منبع را در زیر هر مقاله مشاهده فرمایید.
بهترین خرید اینترنتی را با اسکرامتل تجربه کنید.
شما می توانید قیمت کلیه مدل های گوشی و تبلت را به صورت روزانه از طریق سایت اسکرامتل دریافت کنید، این فروشگاه بزرگترین فروشگاه اینترنتی موبایل و تبلت مشهد می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
فروشگاه اینترنتی - توسط fns4565 - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰, ۰۹:۲۳ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان