انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نکته هایی درباره طراحی سایت فروشگاهی و گسترش کسب و کار

نکته هایی درباره طراحی سایت فروشگاهی و گسترش کسب و کار

#1
طراحی سایت فروشگاهی و توسعه کسب و کار


برای موفقیت در طراحی سایت فروشگاهی ضروری می‌باشد که نکته‌های اصلی را در طراحی سایت مراعات کنید. به طور اجمالی در طراحی سایت برای هر کسب و کاری بایست توازنی در زیبایی ظاهری، پدید آوردن مطالب با کیفیت و قابلیت دستیابی راحت برقرار باشد. ایجاد این توازن در آن دسته از سایت‌هایی که با منظور فروشگاهی طراحی می‌گردند از بقبه طراحی‌ها پر اهمیت‌تر می‌باشد به این خاطر که این سایت‌ها اهداف برتری از معرفی یا تبلیغ کالا‌ها دارند. ده نکته در جهت طراحی سایت فروشگاهی در زیر بیان می‌شود که کمک بیشتری به پیشبرد اهداف این سایت‌ها می‌کند.


   


اول: بازار هدف خودتان را شناسایی کنید


تا هنگامی که شما از علاقه‌ها و سلیقه‌های کاربران و استفاده کنندگان محصولاتتان داده‌های مفید و لازم را نداشته باشید نخواهید توانست سایت موفقی را برای فروش کالا یا عرضهٔ خدمات ویژه‌تان در اختیار داشته باشید. به تعبیری فروشگاه اینترنتی شما زمانی موفق خواهید بود که از مشتری‌هایتان اطلاعات دست اول با توجه به نیاز‌هایشان داشته باشید. به همین علت بایست نخست در باره فعالیت خود تسلط کافی را به دست آورید و به دنبال آن مطالبی را تهیه کنید که خواسته مشتری می‌باشد. به این منوال با توجه به شرایط فعالیت و اولویت دادن به خواسته‌های مشتری در طراحی سایت، خواهید توانست بهترین سایت فروشگاهی را داشته باشید.


   

دوم: در طراحی سایت فروشگاهی ایده آل گرا باشید


تا حالا به فکرتان رسیده که طراحی نرم افزار تلفن همراه می‌تواند خیلی مفید از طراحی سایتی باشد که فقط برای مرورگرهای وب طراحی شده است؟ همواره به خاطر داشته باشید که طراحی سایت به منظور جذب مشتری و دستیابی راحت به کالای مورد نیاز آن‌ها می‌باشد. پس شیوه‌ای را به کار ببرید که حداکثر بهره را برای مشتری داشته باشد. هنگامی که کاربر قادر باشد به آسانی به سایت، کالا‌ها و خدماتتان دسترسی داشته باشد، ترافیک سایتتان هم به خودی خود بالا‌تر خواهد رفت. بالا رفتن ترافیک سایت یعنی بالا رفتن مشتری و بیشتر شدن مشتری یعنی گسترش کسب و کار شما. ایده آل هر کسی گسترش کسب و کار و نزدیکی بیشتر به موفقیت می‌باشد.


سوم: بهترین سرصفحه ممکن را برای فروشگاه طراحی نمایید


از آنجایی که سرصفحه نخستین ابزاری هست که بازدید کننده آن را مشاهده می‌کند بایست دارای بهترین طراحی باشد. پس به خاطر داشته باشید که سرصفحه را به طور تخصصی طراحی نمایید. البته معلوم است که نخستین جایی که نگاه مشتری با آن تماس می‌گیرد بایست بهترین معرفی کننده عرصه فعالیت تان باشد. پس از یاد نبرید که شرح لازم را در باره زمینه فعالیت تان در سرصفحه قرار بدهید.


   


چهارم: در طراحی سایت فروشگاهی دسترسی راحتی برای کاربر پدید آورید


هدف اصلی راه اندازی سایت، عرضه مطلب، کالا یا خدمات می‌باشد. بنابراین بایست مطالب سایت دارای هر یک از این مورد‌ها یا مجموعه‌ای از آن‌ها باشد. برای اینکه کاربر در سایت شما بماند بایست دسترسی به قسمت‌های متفاوت سایت برای وی راحت شود. شما می‌توانید با تعبیه یک منوی درخور و ناوبری درست در بخش الا یا پایینی سایت تان این امکان را در اختیار کاربر بگذارید. به این منوال او را به گرفتن مطلب بیشتر از سایتتان راغب‌تر خواهید کرد.


پنجم:. طراحی سایت فروشگاهی با خلاقیتی داشته باشید


اطمینان داشته باشید کاربر با مشاهده سایتتان داده‌های صحیح و کاملی از خدمات، کالا‌ها و عرصه فعالیت شما به دست خواهد آورد. همینطور در طراحی سایت خود نکته‌هایی نظیر رنگ بندی سایت را طوری مراعات نمایید که به خوبی بیانگر برندتان باشد. اگر خودتان در این عرصه اطلاعاتی در دست ندارید از کار‌شناسان طراحی سایت کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خلاقیت در طراحی سایت فروشگاهی آنلاین کلیک کنید.


ششم: از عکس‌های خیره کننده کالاهای خودتان در طراحی سایت فروشگاهی بهره بگیرید


از آنجایی که کاربران شما تا پیش از خرید نهایی قادر نیستند کالا را از نزدیک مشاهده کنند، بایست تا جایی که امکان دارد از عکس‌های با کیفیت و روشن بهره ببرید و همه زوایای محصول را برای مشتری نشان بدهید. کیفیت عکس‌ها نشانگر کیفیت کالاهای شما می‌باشد.


   



هفتم: شرح کامل و مناسبی برای کالاهای خودتان در طراحی سایت فروشگاهی عرضه دهید


مشتری برای دانستن کالاهای شما نیاز به داده‌های مفید دارد، بنابراین تلاش کنید تا می‌توانید داده‌های ضروری و لازم را در اختیار مشتری بگذارید. هر چقدر مشتری از جزئیات کالا مطلع باشد امکان خرید بالا خواهد رفت. با شرح مفید در باره کالای خودتان فروش اینترنتی خودتان را بالا ببرید.


هشتم: ویدئو‌های جذاب کننده از محصولات فروشگاه تان بسازید


قدرتی که ویدئو در توضیح ویژگی‌های کالا دارد و میزان اثرگذاری آن روی مشتری زیاد‌تر از تصویر است. در حالی که امکان لود ویدئو را در سایت خود دارید حتما به منظور معرفی کالاهای خودتان از آن هم بهره ببرید.


   




نهم: پروسه خرید طراحی سایت فروشگاهی را آسان کنید


در صورت امکان، سبد خرید را در همه صفحه‌های سایت به نمایش بگذارید به این منوال کاربر دسترسی بسیار راحتی به قسمت خرید خواهد داشت.


دهم: در طراحی سایت فروشگاهی توصیه‌های وسوسه کننده به مشتری بدهید


اگر توانایی عرصه کالای رایگان دارید حتما آن را پیشنهاد کنید. فرستادن رایگان هم یکی از موردهای می‌باشد که اشخاص را به جانب خرید آنلاین راغب‌تر می‌کند. برای کاربرانی که خریدهای اصلیشان را از سایت شما انجام می‌دهند کالاهای تبلیغاتی تان را به منزله اشانتیون در نظر بگیرید.
با این موارد طراحی سایت فروشگاهی شما به منزله یکی از سایت‌های ویژه فروشگاهی مشهور خواهد شد و کاربران بیشتری از آن خرید خواهند نمود.
فروشگاه ساز حرفه ای اینترنتی پرتال ساز
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
نکته هایی درباره طراحی سایت فروشگاهی و گسترش کسب و کار - توسط mahyaroladi - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳, ۰۳:۳۹ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان