انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چرا افراد و کسب و کارهای موفق از قالب های وردپرس توس وب استفاده می کنند؟

چرا افراد و کسب و کارهای موفق از قالب های وردپرس توس وب استفاده می کنند؟

#1
چرا افراد و کسب و کارهای موفق از قالب های وردپرس توس وب استفاده می کنند؟
زمانی که‌ می خواهید تجارتی را در اینترنت راه اندازی کنید نیاز به هاست و دامنه دارید. شما از شرکتی ‌هاست تهیه می‌کنید که بتواند در زمان بروز مشکل به سرعت مشکلات را برطرف کنند و داشتن تخصص و پشتیبانی قوی اولین خصوصیتی بوده که شما از شرکتهای هاستینگ خود انتظار دارید.
فروشگاه قالب وردپرس از این موضوع مستثنی نیست. شما می‌توانید به آسانی یک قالب وردپرس رایگان را در اینترنت پیدا کنید و سایت خودتان را با آن راه اندازی کنید، ولی اگر مشکلی پیش آید کسی پاسخگوی شما نیست.حتی می‌توانید قالب‌های فارسی سازی شده ی سایت‌هایی مثل Themeforest را تهیه کنید اما شما قالب وردپرس را از طراح آن تهیه نکردید پس نباید انتظاری بابت پشتیبانی داشته باشید از طرف دیگر این قالب‌ها توسط سازندگانشان مدام بروز می‌شوند و شما نمی‌توانید آخرین نسخه آن‌ها را به سرعت داشته باشید و یا شاید وردپرس نسخه جدیدی را ارائه کند و قالب فارسی شده شما دیگر با آن نسخه سازگان نباشد،
فکر می‌کنید چه اتفاقی می افتد؟
زمانی که شما از یک قالب وردپرس غیر حرفه ای استفاده می کنید باید هر لحظه انتظار بروز مشکل را داشته و در شرایطی ممکن است مجبور به تغییر قالب وردپرس شوید که در این شرایط هزینه ی زیادی را باید به لحاظ مالی و زمانی بپردازید.و البته بسته شدن سایت شما عواقب جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.
چرا قالب‌های توس وب می‌توانند یک راهکار عالی برای یک برند حرفه‌ای باشند؟
محصولات فروشگاه قالب وردپرس توس وب توسط متخصصان حرفه‌ای کشورمان از نقطه صفر نوشته‌شده‌اند. یعنی آن‌ها از پایه شروع به طراحی قالب وردپرس کرده‌اند، بنابراین به‌تمامی بخش‌های آن اشراف کامل دارند.همچنین در فروشگاه قالب وردپرس توس وب تیم تخصصی همواره بروز است و قالب‌های تیم با رعایت تمامی نکات امنیتی، بهینه بودن برای گوگل و از همه مهم‌تر سرعت‌بالای بارگذاری اطلاعات طراحی می‌شوند.یک نکته بسیار مهم : همان‌طور که می‌دانید سرعت بارگذاری اطلاعات برای گوگل و کاربران بسیار مهم است. ما به این مهم بسیار توجه کرده ایم و قالب‌های ما هیچ کدی را خارج از سایت شما بارگذاری نخواهد کرد و سرعت سایت شما بسیار بالا خواهد بود.خرید قالب وردپرس با کیفیت!
اما نکته مهم‌تر پشتیبانی حرفه‌ای تیم ماست، کافی است فقط یک بار امتحان کنید.
البته ما قالب‌ها را به طوری کامل و بی عیب طراحی می‌کنیم ، ولی اگر تحت هر شرایطی مشکلی پیش آید، تیکت شما در فروشگاه قالب وردپرس توس وب به‌ عنوان یک مورد مهم بررسی و تا رفع آن همکاران ما دست از کار نخواهند کشید.
قالب‌های ما دارای پانل مدیریت اختصاصی هستند:
قالب‌های طراحی‌شده توسط همکاران ما در فروشگاه قالب وردپرس توس وب دارای پانل مدیریت حرفه‌ای است که هر فردی به‌آسانی می‌تواند از آن استفاده کند . مهم‌ترین ویژگی قالب‌های طراحی‌شده توسط تیم ما این است که پس از به‌روزرسانی قالب و وردپرس هیچ مشکلی برای شما پیش نمی‌آید، درصورتی‌که اگر یک قالب وردپرس خارجی را بروز کنید و یا وردپرس خود را بروزرساینی کنید ممکن است تمامی تنظیمات تغییر کند و سایت را با مشکل جدی مواجه می‌کنند.
همکار مهم شرکت‌های طراحی سایت!
افتخار داریم که بگوییم بسیاری از شرکت‌های طراحی سایت و قالب وردپرس به دلیل اعتماد و کیفیت کارهای ما برای پروژه‌های طراحی سایت خودشان از قالب‌های توس وب استفاده می‌کنند. زیرا کیفیت و پشتیبانی حرفه ای را تجربه کرده اند
عدم استفاده از  افزونه و اسکریپت آماده در طراحی قالب وردپرس
بسیار از طراحان قالب وردپرس در زمان طراحی یک قالب وردپرس زحمت خود را کم تر می کنند و برای اکثر بخش های یک قالب وردپرس از جمله (سایدبار ها – منو ها- ابزارک ها – اسلایدر و…  ) از افزونه استفاده می کنند که این مورد باعث به وجود آمدن حفره امنیتی و کاهش سرعت لود سایت میشود. اما در توس وب چنین نیست و تمام بخش ها با کد نویسی پیاده سازی میشود.
ما طراح قالب هستیم و نه مترجم برای همین با اشرافی که به‌کل کارداریم پشتیبان شما هستیم
ما در طراحی قالب‌های خودمان از طرح ها و سلیقه‌های ایرانی استفاده می‌کنیم. برای همین پس از خرید قالب وردپرس از توس وب مخاطب شما احساس بهتری دارند همچنین استفاده از قالب‌های معروف خارجی توسط رقیبان شما بسیار زیاد شده سایت‌های آنان بسیار شبیه به هم است.
شما با خرید قالب وردپرس منحصربه فرد به‌ راحتی می‌توانید یک تمایز ویژه ایجاد کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
چرا افراد و کسب و کارهای موفق از قالب های وردپرس توس وب استفاده می کنند؟ - توسط فرشته رجبی - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳, ۱۱:۲۱ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان