انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آموزش کامل نحوه کار با ابزار گوگل وب مستر تولز

آموزش کامل نحوه کار با ابزار گوگل وب مستر تولز

#1
به دلیل ایمیل های زیادی که دوستان ارسال کردن و درخواست آموزش ابزار Google Webmaster Tools رو داشتن تصمیم گرفتیم تا این فایل رو تهیه کنیم و در اختیار تو دوست خوبم بزاریم تا بتونی از همین امروز از این ابزار به صورت حرفه ای استفاده کنی ببینید گوگل و اصطلاحا Crawler چه عملکردی و برخوردی در ارتباط با وب سایت شما دارن و چند تا صفحه رو شناختن ! چه کلماتی رو برای شما به عنوان کلمه کلیدی شناخته و ... 
اما گوگل ابزار بسیار قدرتمند دیگه ای رو هم داره که در زمینه آنالیز برخورد کاربران وب سایت شماست که  باید نحوه کار با اون رو هم کاملا یاد بگیرید ، اما توی این آموزش تصمیم دارم بخش های مختلف گوگل وب مستر تولز رو برای تو دوست و همراه خوب آکادمی آی تی توضیح بدم خوب بریم سراغ شروع کار :


مرحله اول :

قدم اول ثبت وب سایت مورد نظرتون در گوگل هست . اگر این کار رو بلد نیستی لطفا از اینجا ویدئو رایگانی که واسه تو دوست خوبم تهیه کردیم رو ببین تا بتونی وب سایت خودت رو به راحتی توی گوگل ثبت کنی . لینک دانلود آموزش اگر هم دوست نداری آموزش ویدئویی ببینید خوب از اینجا یاد بگیرید :
مرحله اول : 
اول باید یه اکانت جیمیل داشته باشید ، خوب با ساخت یک ایمیل توی گوگل میتونید از همه ابزار های گوگل مثل  و گوگل آنالیتیکز و ... استفاده کنی .
 
مرحله دوم :

مرحله بعدی رفتن به آدرس وبمستر تولزه :  https://www.google.com/webmasters    
در این لینک همانند تصویر اگر لاگین باشید یک کلید با نام Sign in to Webmaster Tools وجود دارد که باید روش کلیک کنید تا به مرحله بعدی برید :

   


مرحله سوم :

حالا توی این مرحله باید وب سایت رو اضافه کنی ، روی دکمه ADD Property کلیک کنید 

   



مرحله چهارم :
توی این کادر آدرس سایتتون رو وارد کنید :

   


مرحله پنجم : 
حالا وقتشه که گوگل بفهمه شما صاحب سایت هستید یعنی مرحله VERIFY توی این مرحله باید یه کد html رو دانلود کنید و روی سایت توی پوشه اصلی سایت آپلود کنید تا  با زدن لینکی که بهتون داده مطمئن بشه سایت مال شماست !
البته برای این کار روش های دیگه هم هستن و مهم نیست از چه روشی استفاده میکنید ولی مهمه که در نهایت VERIFY رو انجام بدید تا این مرحله هم تموم بشه .

   



ادامه دارد....!
http://academyit.net

آکادمی آی تی مرجع آموزش در زمینه های مختلف آی تی از جمله : آموزش طراحی سایت ،آموزش شبکه  و ...
کانال رسمی آکادمی آی تی در تلگرام
https://telegram.me/joinchat/BjNmOzwQWxi32yY2mP7Q2w

http://academyit.net
پاسخ
 سپاس شده توسط ghasrsh


پیام‌های این موضوع
آموزش کامل نحوه کار با ابزار گوگل وب مستر تولز - توسط academyit - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲, ۰۱:۳۵ ب.ظ
قسمت دوم - توسط academyit - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰, ۰۲:۰۰ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان