انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فایروال سخت افزاری

فایروال سخت افزاری

#1

1-
نصب، پیکربندی و راه اندازی سرور:
نصب و راه اندازی سرور به عنوان شالوده¬ی کار راه اندازی یک سرویس مبتنی بر شبکه یا اینترنت باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. با راه اندازی اصولی و رعایت استاندارد های لازمه میتوان از بسیاری از مشکلات آینده جلوگیری نمود. نصب و پیکربندی صحیح وب سرور، پایگاه داده و سایر سرویس های لازمه می¬تواند تا 50 درصد صرفه جویی در استفاده از منابع سرور را تضمین نماید. ماهان سرور مفتخر است که از تلفیق مستندات شرکت های سازنده و تجربه ی چندین ساله در امر پیکربندی سرور، بهتری راهکار ها را به مشتریان ارائه دهد.


2-
تامین امنیت و نگهداری سرور:
پس از راه اندازی صحیح یک سرور، مطمئنا مهمترین دغدغه مدیران، تامین امنیت و نگهداری سرور ها می¬باشد. تامین امنیت را از دو حیث میتوان مورد توجه قرار داد، نخست برقراری امنیت اولیه که پس از راه اندازی اعمال می¬شود، سپس تامین امنیت در برابر آسیب پذیری هایی که در آینده کشف می¬شوند. برای تامین امنیت در برابر آسیب پذیری های آینده ، مطمئن ترین راهکار رصد آسیب پذیری جدید است. یکی از مهمترین خدمات قابل ارائه توسط ماهان سرور شامل تامین امنیت اولیه، رصد آسیب پذیری های جدید به منظور وصله نمودن برنامه ها و همچنین پشتیبانی و نگهداری از سرور ها به صورت شبانه روزی در مقابل تهدید هایی همچون حملات تکذیب سرویس است.


3-
فایروال سخت افزاری:
فایروال ها همواره به عنوان دژ مستحکمی در برابر حملات قرار دارند. فایروال ها یکی از دو نوع نرم افزاری و سخت افزاری هستند. فایروال های نرم افزاری بر روی سرور نصب میشوند و از منابع سرور استفاده میکنند، در حالی که فایروال های سخت افزاری بر روی سخت افزار مجزای خود نصب میشوند. فایروالی های سخت افزاری همواره از قدرت بسیار بسیار بالاتری برخوردار هستند. این قدرت مضاعف در مواردی همچون حملات تکذیب سرویس نمود بیشتری پیدا می¬کنند. خدمات نصب ، راه اندازی و پیکربندی فایروال سخت افزاری توسط ماهان سرور قابل ارائه میباشد. تامین فایروال سخت افزاری از طرف ماهان سرور و به صورت اجاره ماهانه نیز قابل ارائه میباشد.


4-
تست نفوذپذیری:
تست نفوذ پذیری چیست ؟ فرآیند تست نفوذپذیری شامل بررسی تمامی بخش های یک سامانه به منظور شناسایی نقاط ضعف امنیتی و وصله کردن این آسیب پذیری هاست. تست نفوذ دو نوع دارد ، تست جعبه سیاه و تست جعبه سفید. در تست جعبه سیاه بدون داشتن اطلاعاتی از ساختار دقیق شبکه و سامانه همانند یک هکر از بیرون سازمان به سامانه مورد نظر حمله میشود. در تست جعبه سفید با داشتن اطلاعات دقیق از سامانه شامل کدهای منبع و نحوه پیکربندی به سامانه حمله میشود. ماهان سرور با تیمی تخصصی ارائه دهنده خدمات تخصصی تست نفوذ جعبه سفید و جعبه سیاه است.


5-
برنامه نویسی امن:
خدمات برنامه نویسی بدون شک یکی از مواردی است که هر سازمانی برای حضور در بستر اینترنت بدان نیازمند است. یک برنامه ی خوب علاوه بر استفاده معقول و مناسب از منابع سرور، باید از امنیت کافی نیز برخوردار باشد. هر برنامه ای که دو مشخصه فوق را نداشته باشند بی شک مشکلاتی را در آینده برای سازمان ایجاد خواهند کرد. تیم ماهان سرور آماده ارائه دهنده خدمات برنامه نویسی امن مبتنی بر استاندارد های موجود در این زمینه همراه با ارائه زیباترین واسط های کاربری میباشد.


6-
خدمات مشاوره:
بی شک هر سازمانی برای حضور در حوزه سایبر نیاز به مشارانی از بیرون سازمان دارد. این مشاوره میتواند در زمینه خرید تجهیزات، طراحی و پیاده سازی، امن سازی، استراتژی حضور و ... باشد. یک مشاوره ی ناصحیح میتواند به کلی اعتبار یک سازمان را در درازمدت و یا کوتاه مدت زیر سوال ببرد. بر هیچ کسی پوشیده نیست که نقش اساسی مشاوره بر روند اجرایی کارهای سازمان میتواند باعث تعالی و سرآمدی آن سازمان شود. .تیم مجرب ماهان سرور آماده ارائه خدمات مشاوره در تمامی زمینه های مربوط به حوزه ی سایبر میباشد
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
فایروال سخت افزاری - توسط yegane10 - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱, ۱۲:۰۵ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان