انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی شیک و زیبا

طراحی شیک و زیبا

#17
طراحی دکوراسیون رستوران تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد به همین دلیل نحوه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران از اهمیت زیادی برخوردار است. يکي از مکان هايي که قطعا نوع طراحي و دکوراسيوني که در ان به کار مي رود مي تواند به به شدت بر ميزان جذب مشتري تاثير گذار باشد قطعا محيط رستوران است. همه ما معمولا يک رستوران با کيفيت و با کلاس را از روي نماي بيروني و نوع دکوراسيوني که درون ان انجام شده است شناسايي مي کنيم و بي انکه حتي يک بار غذاي آنرا تست کرده باشيم به صرف اينکه از طراحي با کلاس و شيکي درون ان استفاده شده است و در واقع طراحي داخلي رستوران به صورت مدرن مي باشد فکر مي کمنيم اين مي تواند بهترين گزينه براي خريد غذا باشد.طراحي دکوراسيون داخلي براي رستوران بايد به نوعي اجرا شود که جذب مشتري کند. دکوراسيون داخلي رستوران بايد محيط آرام بخش و در عين حال پر از انرژي مثبت باشد.طراحي دکوراسيون رستوران هاي بسياري را تا کنون ديده ايد. کدام يک را بيشتر پسنديده ايد؟

هر کدام پاسخي داريد اما مطمئن هستم در ميان پاسخ هاي شما حتما نکته حس خوب آرامش و شادي مطرح شده است. رستوراني که بازي با رنگها و القاي حس خوب شادي را در خود داشته باشد به طبع به يادماندني تر خواهد بود.

همانطور که شما هم مي دانيد علاوه بر کيفيت غذا، يکي ديگر از جاذبه هاي رستوران ها، دکوراسيون آنها است. طراحي داخلي رستوران ها بر جذب مشتريان تاثير زيادي دارد. حتما شما هم دوست داريد در فضايي زيبا غذاي خود را ميل کنيد. طراحان يک رستوران در مادريد با خلاقيت، سليقه، ظرافت و نوآوري خود فضايي براي مشتريان فراهم کرده اند تا شام خود را در مکاني دنج صرف کنند.

طراحي داخلي بايد همچون عاملي نيرومند تصميم به بازگشت مجدد به رستوران را در مشتريان  تقويت کند.چنانچه طراحي ظاهر ساختمان و تجهيزات  مناسب نباشد مردم هميشه  و با شک و ترديد غذا انتخاب مي کنند که آيا غذا سالم است يا خير چنين مي پندارند که مثل رستورانهاي کنار جاده ها محيط غير بهداشتي دارند وانتظار سرو غذا با ظروف لب پريده وغير بهداشتي و قاشق چنگال چرب را رستوراني با ساختاري غيرازاين غير عادي جلوه مي نمايد. طراحي مناسب خارجي غالباً مانع از بروز چنين پيش داوري ها مي شود.امروزه بسياري از رستورا ن ها تابلو و محلهاي ورودي خود را ارتقا بخشيده اند تا بتوانند با جلب نظر مشتريان آنان را به ورود به رستوران تشويق کنند.

بستگي به نوع منوي غذايي شما و اينکه مکان رستوران شما در کدام از منطقه شهر واقع شده است و اصولا از چه قشري از جامعه به رستوران شما مراجعه مي کنند مي توانيم طرح هاي مختلفي را ارائه بدهيم.قطعا اگر منوي  غذاي شما سنتي است بايد رد نحوه چيدمان و دکوراسيون و طراحي داخلي رستوران به اين موضوع دقت شود و همگوني با سنتي بودن  و ايراني بودن داشته باشد. بر عکس اگر در رستوران شما منوي غذاهاي اروپايي در حال سرو کردن است بايد داراي دکوراسيوني مجلل و مدرن و شيک باشد تا همخواني لازم را منوي غذايي داشته باشد.
 

منتو دکوریشن مرجع تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی می باشد.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
طراحی شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹, ۱۰:۵۴ ق.ظ
نکات طلایی در مورد تمیز کردن لوستر - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹, ۰۱:۲۹ ب.ظ
RE: طراحی شیک و زیبا - توسط rasamweb - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶, ۰۳:۵۱ ب.ظ
نحوه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰, ۰۱:۳۶ ب.ظ
دکوراسیون آشپزخانه شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱, ۰۱:۴۷ ب.ظ
نورپردازی آشپزخانه و اتاق خواب - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵, ۱۲:۰۷ ب.ظ
دکوراسیون شیک آشپزخانه - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹, ۱۲:۴۵ ب.ظ
اصول تمیز کردن دیوارهای منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰, ۱۲:۱۳ ب.ظ
میز تلفن در طراحی دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳, ۱۲:۲۴ ب.ظ
نکات طلایی در مورد تمیز کردن لوستر - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹, ۰۱:۰۱ ب.ظ
نقش نورپردازی در دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰, ۰۲:۰۵ ب.ظ
طراحی بسیار زیبای فضای حیاط - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱, ۱۱:۰۴ ق.ظ
میز تلفن در طراحی دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲, ۰۱:۲۸ ب.ظ
RE: طراحی شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰, ۱۱:۵۹ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان