انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی شیک و زیبا

طراحی شیک و زیبا

#7
طراحی و تزیین دکوراسیون سرویس بهداشتی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل باید مورد توجه قرار گیرد و به زیبایی دکوراسیون سرویس بهداشتی را تزیین کرد.در خانه هاي کوچک که فضاي حمام و سرويس بهداشتي در دل يکديگر قرار دارند، نياز به جداکننده هاي فضايي مانند پرده هاي حمام و ديوار هاي شيشه اي هم بيشتر مي شود.اما آيا تا به حال به اين فکر کرده ايد که هر کدام از اين جدا کننده ها چه مزيت ها و چه معايبي دارند؟ ما در اين مطلب همه اين نکات را به شما خواهيم گفت و کمکتان خواهيم کرد تا انتخاب درستي براي حمام و سورويس بهداشتي هاي تان داشته باشيد. براي دکوراسيون سرويس بهداشتي ترفندهايي وجود دارد که با رعايت آنها مي توانيد به نتيجه ايي تضمين شده و مطلوب برسيد بدون اينکه محدوديت فضا آزارتان بدهد.

پس تا انتهاي اين مطلب کاربردي با ما همراه باشيد.

يکي از اين نکات استفاده از آينه هاي بزرگ در دکوراسيون سرويس بهداشتي است. بعنوان آينه بالا روشويي بدون توجه به سايز و کانتر روشويي، از آينه اي در حد امکان بزرگ استفاده کنيد. اين کار به طرز شگفت انگيزي سبب مي شود فضا بزرگ تر به نظر برسد. آينه نه تنها فضا بلکه ميزان نور و روشنايي موجود در فضا را دو برابر مي کند.

پرده هاي ضد آب به نسبت ديوار هاي شيشه اي سطوحي نرم تر و انعطاف پذير تر را در اختيار شما قرار مي دهند، اين پرده ها با انحناهاي زيبايي که در شکل ظاهري شان به وجود مي آيد به زيبايي فضاي حمام تان هم که ممکن است به دليل وجود شير آلات و تاسيسات سرويس بهداشتي بيش از حد زمخت و زشت به نظر برسد، کمک کند.

حضور پرده ها مي تواند موجي از رنگ و طرح را به حمام شما که عموما به دليل کوچک بودن و مسائل بهداشتي سفيد رنگ است، اضافه کند. طرح ها رنگ ها و سبک هاي اين پرده ها آنقدر زياد هستند که به راحتي مي توانيد با هر کدامشان حس و حالي متفاوت به دکوراسيون داخلي حمام تان ببخشيد.


نکته بعدي استفاده از تجهيزات شناور و بدون پايه است. در مورد توالت فرنگي و همچنين سينک روشويي کابينت دار که فضاي زيادي را در بر مي گيرند، مي توانيد در صورت تمايل بر وجودشان در سرويس بهداشتي از انواع شناور و بدون پايه که با تکيه بر ديوار نصب مي شود استفاده کنيد تا فضا بزرگ تر و دلبازتر جلوه کند. در دکوراسيون سرويس بهداشتي بهتر است تا جايي که مي توانيد از اشيا و عناصري با گوشه هاي گرد و نرم استفاده کنيد. اشياي بيضي مانند معمولا جاي زيادي اشغال مي کنند اما بيشتر هم بچشم مي آيند و به لحاظ رواني باعث کوچک جلوه کردن فضا مي شود. هنگام انتخاب تجهيزات براي سرويس بهداشتي کوچک خود حتما گزينه هايي را انتخاب کنيد که گوشه هاي گرد و نرم داشته باشد. اگر سرويس بهداشتي شما با حمام مشترک است بهتر است از پرده براي تفکيک اين دو قسمت استفاده کنيد. پرده جايگزين مناسبي براي ديوار حتي از نوع شيشه ايي مي باشد.در اين صورت مواقعي که نياز به جداسازي دو قسمت از فضا نيست پرده را کنار بکشيد و فضا را وسيع تر جلوه بدهيد.

قابليت تعويض پرده هاي حمام

يکي از نکات خيلي خيلي مثبت پرده هاي حمام قابل تعويض بودن آن ها است. به صورتي که اگر از ظاهر و رنگ آن ها خسته شديد به راحتي مي توانيد آن را با يک پرده ديگر عوض کنيد. اصلا مي توانيد براي هر فصل يک پرده خاص که نمايانگر آن فصل هست را به حمام تان اضافه کنيد.
پرده ها به دليل رنگ هاي زيادي که دارند معمولا شما را جسور تر جلوه مي دهند و يادآور مي سشوند که شما نمي خواهيد که حمام تان هميشه يک نواخت و يک شکل باشد. با پرده هاي م توانيد تجربه هاي فضايي متفاوت تري از حمام و سرويس بهداشتي خودتان داشته باشيد.
منتو دکوریشن مرجع تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی  می باشد.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
طراحی شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹, ۱۰:۵۴ ق.ظ
طراحی و تزیین دکوراسیون سرویس بهداشتی - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸, ۱۲:۳۹ ب.ظ
نکات طلایی در مورد تمیز کردن لوستر - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹, ۰۱:۲۹ ب.ظ
RE: طراحی شیک و زیبا - توسط rasamweb - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶, ۰۳:۵۱ ب.ظ
نحوه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰, ۰۱:۳۶ ب.ظ
دکوراسیون آشپزخانه شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱, ۰۱:۴۷ ب.ظ
نورپردازی آشپزخانه و اتاق خواب - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵, ۱۲:۰۷ ب.ظ
دکوراسیون شیک آشپزخانه - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹, ۱۲:۴۵ ب.ظ
اصول تمیز کردن دیوارهای منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰, ۱۲:۱۳ ب.ظ
میز تلفن در طراحی دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳, ۱۲:۲۴ ب.ظ
نکات طلایی در مورد تمیز کردن لوستر - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹, ۰۱:۰۱ ب.ظ
نقش نورپردازی در دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰, ۰۲:۰۵ ب.ظ
طراحی بسیار زیبای فضای حیاط - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱, ۱۱:۰۴ ق.ظ
میز تلفن در طراحی دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲, ۰۱:۲۸ ب.ظ
RE: طراحی شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰, ۱۱:۵۹ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان