انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی شیک و زیبا

طراحی شیک و زیبا

#5
در طراحی دکوراسیون اتاق خواب باید برخی فاکتورهای مهم را برای ایجاد آرامش و راحتی در فضای داخلی اتاق خواب در نظر داشت و طراحی دکوراسیون اتاق خواب رویایی و آرامش بخش را ایجاد کرد. مهمترين  خواسته هر کسي از يک اتاق خوب اين است که در مدت زماني که قرار است در انجا براي استراحت باشد احساس آرامش و راحتي خاطر داشته باشد.شايد اگر بخواهيم تعريفي براي يک اتاق خوب داشته باشيم اينگونه بتوان گفت که اتاقي که به افراد درونش به واسطه نوع چيدمان و نور پردازي و رنگ هاي به کار رفته احساس آرامش بيشتري مي دهد را اتاق خواب خوب مي گويند.در ميان رنگ مي توان از رنگ هايي همچون سفيد و کرم روشن استفاده کرد. اين دو رنگ باعث ايجاد آرامش مي شوند.براي ديوار ها نيز مي توانيد از رنگ هاي استخواني استفاده نماييد.براي رسيدن به بهترين حالت دکوراسيون اتاق خواب حتما بايد مبحث رنگ ها را بسيار با دقت  دنبال نماييد چرا که مي تواند عامل مهم و تايين کننده اي در ميزان رضايت شما از محيط آنجا داشته باشد.

 

اگر قطعه اي از مبلمان موجود در اتاق خواب بصورت اريب در گوشه اتاق قرار گرفته باشد ، قسمت گوشه اتاق را با موجودي زنده پر کنيد تا از انباشت انرژي مُرده جلوگيري شود.

از گياهان براي نرم کردن گوشه هاي تيز مبلماني که مستقيماً روبروي موقعيت خواب شما هستند استفاده کنيد.

اکثر اتاق ها در ساختمانهاي مدرن درهاي بلندي دارند و لذا جريان انرژي مثبت را خنثي ميکنند ، ساده ترين راه براي اصلاح آن عبارات است از :
• اندازه گيري ارتفاع در
• کم کردن ارتفاع ايده آل

يک قطعه چوب با همين ابعاد تهيه کنيد و با چسب به قسمت بالاي چارچوب متصل کنيد و آنرا رنگ کنيد تا همرنگ محيط اطرافش شود ، ترکيب حاصل شبيه چارچوب اصلي در خواهد بود.

تا جايي که ميتوانيد فضاي فضاي زير تختخواب تان را تميز و خالي نگه داريد ، شايد بتوانيد چيزهايي که معمولاً در زير تختخواب نگه ميداشتيد را در يک کمد ديواري قرار دهيد.

براي ديوارهاي اتاق خواب اگر قصد استفاده از کاغذ ديواري را داريد حتما از طرح هاي خلوت با رنگ آميزي ملايم استفاده کنيد. طرح هاي شلوغ باعث ايجاد حس سردرگمي در شما خواهد شد.در واقع هر چقدر رنگ ها در اتاق خواب آرامتر باشند شما عميق تر و راحت تر به خواب فرو خواهيد رفت.حتي پيشنهاد مي کنيم اگر مي توانيد در هنگام خواب مخصوصا در شب ها آينه هاي اتاق را با پارچه اي بپوشانيد تا فضاي اتاق را ارامش بخش تر نماييد.

تختخواب را در قسمتي از اتاق‌خواب قرار دهيد که به‌طور مورب از در دور باشد. حتي بهتر است تختخواب با در، در يک خط مستقيم نباشد. قانون فنگ‌شويي مي‌گويد که وقتي در تختخواب دراز کشيده‌ايد بايد قادر به ديدن در باشيد اما نبايد در امتداد آن قرار بگيريد. اين در که قانون فنگ‌شويي از آن حرف مي‌زند، مي‌تواند در اتاق، بالکن يا پاسيو، حمام يا کمد باشد. ايده‌آل اين است که تختخواب به‌طور مورب نسبت به هر دري و در گوشه‌اي از اتاق‌خواب قرار بگيرد. اگر تختخواب شما در نزديکي در قرار بگيرد، ممکن است با حضور ناگهاني کسي به اتاق شما غافلگير و شگفت‌زده شويد. هر چه از در دورتر باشيد، بيشتر آماده چيزي هستيد که ممکن است اتفاق بيفتد. دليل اينکه تختخواب بايد دور از در قرار بگيرد، شايد همين باشد. در بهترين شرايط وقتي از خواب بيدار مي‌شويد، در اتاق بايد در خط مستقيم ديد شما باشد تا اين احساس را پيدا کنيد که به زندگي مسلط هستيد؛حسي که فنگ‌شويي نسبت به آن تاکيد زيادي دارد.
منتو دکوریشن مرجع تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی  می باشد.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
طراحی شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹, ۱۰:۵۴ ق.ظ
طراحی دکوراسیون اتاق خواب رویایی و آرامش بخش - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲, ۱۲:۴۶ ب.ظ
نکات طلایی در مورد تمیز کردن لوستر - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹, ۰۱:۲۹ ب.ظ
RE: طراحی شیک و زیبا - توسط rasamweb - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶, ۰۳:۵۱ ب.ظ
نحوه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰, ۰۱:۳۶ ب.ظ
دکوراسیون آشپزخانه شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱, ۰۱:۴۷ ب.ظ
نورپردازی آشپزخانه و اتاق خواب - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵, ۱۲:۰۷ ب.ظ
دکوراسیون شیک آشپزخانه - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹, ۱۲:۴۵ ب.ظ
اصول تمیز کردن دیوارهای منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰, ۱۲:۱۳ ب.ظ
میز تلفن در طراحی دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳, ۱۲:۲۴ ب.ظ
نکات طلایی در مورد تمیز کردن لوستر - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹, ۰۱:۰۱ ب.ظ
نقش نورپردازی در دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰, ۰۲:۰۵ ب.ظ
طراحی بسیار زیبای فضای حیاط - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱, ۱۱:۰۴ ق.ظ
میز تلفن در طراحی دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲, ۰۱:۲۸ ب.ظ
RE: طراحی شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰, ۱۱:۵۹ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان