انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی شیک و زیبا

طراحی شیک و زیبا

#4
تاثیر رنگ آبی در دکوراسیون داخلی منزل بسیار زیاد است ، وجود رنگ آبی در طراحی داخلی منزل سبب ایجاد آرامش و امنیت در فضای داخلی خانه میشود. آبی، رنگ مورد علاقه بسیاری از مردم و محبوبترین رنگ در بین مردان است. رنگ آبی، احساس آرامش را به ذهن می آورد و معمولاً نشانگر صلح، امنیت و نظم است. رنگ آبی، می تواند احساس غم، درون گرایی یا گوشه گیری را در بعضی افراد به وجود آورد. رنگ آبی معمولاً برای دکور دفاتر مورد استفاده قرار می گیرد زیرا تحقیقات نشان داده است که افراد در اتاق های آبی کارآیی بیشتری دارند. رنگ آبی با وجودی که از محبوبترین رنگ هاست امّا یکی از رنگ هایی است که کمترین اشت ها را بر می انگیزد. در برخی از برنامه های کاهش وزن توصیه می شود که غذای خود را در بشقاب های آبی بکشید. رنگ آبی به ندرت به صورت طبیعی در خوراکی ها وجود دارد. همچنین رنگ آبی غذا معمولاً به عنوان نشانه فاسد بودن و یا سمّی بودن آن در نظر گرفته می شود. رنگ آبی می تواند باعث کاهش ضربان قلب و حرارت بدن گردد.

اتاق خواب بهترین گزینه برای استفاده از رنگ های آبی است. می توانید از ترکیب تونالیته ی آبی برای دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید، پرده های خود را آبی پر رنگ تر و دیوار ها را کم رنگ تر انتخاب کنید و تعادل وزنی و بصری را در فضای اتاق خواب خود ایجاد نمایید.

برای داشتن رنگ های سال در کنار هم راه حل های بسیاری وجود دارد. به طور مثال یک رنگ مثل آبی را به عنوان رنگ پایه انتخاب کنید، اگر مبلمان خود را به رنگ آبی انتخاب کردید کوسن های صورتی رنگ و یا فرش با تم صورتی را به عنوان رنگ ترکیب شونده با آن انتخاب کنید و به سادگی هر دو رنگ را در دکوراسیون داخلی خود داشته باشید.

آبی را برای اتاق کودک فراموش نکنید! آبی به لحاظ خاصیت آرامش بخشش برای فضای اتاق خواب در درجه ی اول مناسب است، آب از جمله رنگ های سرد است که می توانید برای ایجاد تعادل با رنگ هایی گرمی همچون زرد ترکیبشان کنید و فضایی متعادل و آرامش بخش را برای عزیزان خود خلق کنید.

کوسن ها بهترین گزینه و ساده ترین راه حل بای آوردن رنگ سال به گوشه و کنار دکوراسیون منزل شماست. اگر مبلمان خود را به رنگ های خنثی انتخاب نمایید به سادگی می توانید از ترکیب هر دو رنگ سال برای تزیین و زیبایی بخشی به دکوراسیون داخلی خود استفاده نمایید.

انتخاب رنگ آبی برای فضای حمام و سرویس بهداشتی شما می تواند یک انتخاب منحصر به فرد برای شما باشد، هیچ قاعده و قانونی شما را از داشتن این رنگ زیبا و آرمش بخش برای فضاها خصوصی ترتان منع نمی کند، این رنگ را انتخاب کنید و از داشتنش لذت ببرید.

آبی در ترکیب با زرد، رنگ باز و گیرایی است و ساحلی ایده آل را تداعی می کند و در ترکیب با رنگ های صورتی کم رنگ، سبز نعنایی و با آبی کم رنگ تر، آرامش ‌کامل و محیطی بی سر و صدا را برای کودکان فراهم می کند.

آبی مناسب قسمت های پذیرش است و محیطی رسمی، محافظه کارانه و متعادل ایجاد می کند.

بیشترین استفاده از آبی زمانی است که به تنهایی به صورت طیف ها و سایه های مختلف محیطی زیبا، آرام، ایده‌آل و آسمانی را ایجاد ‌کند، که مناسب اتاق خواب و سرویس های بهداشتی است.
منتو دکوریشن مرجع تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی  می باشد.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
طراحی شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹, ۱۰:۵۴ ق.ظ
تاثیر رنگ آبی در دکوراسیون داخلی منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱, ۰۱:۳۱ ب.ظ
نکات طلایی در مورد تمیز کردن لوستر - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹, ۰۱:۲۹ ب.ظ
RE: طراحی شیک و زیبا - توسط rasamweb - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶, ۰۳:۵۱ ب.ظ
نحوه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰, ۰۱:۳۶ ب.ظ
دکوراسیون آشپزخانه شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱, ۰۱:۴۷ ب.ظ
نورپردازی آشپزخانه و اتاق خواب - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵, ۱۲:۰۷ ب.ظ
دکوراسیون شیک آشپزخانه - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹, ۱۲:۴۵ ب.ظ
اصول تمیز کردن دیوارهای منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰, ۱۲:۱۳ ب.ظ
میز تلفن در طراحی دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳, ۱۲:۲۴ ب.ظ
نکات طلایی در مورد تمیز کردن لوستر - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹, ۰۱:۰۱ ب.ظ
نقش نورپردازی در دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰, ۰۲:۰۵ ب.ظ
طراحی بسیار زیبای فضای حیاط - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱, ۱۱:۰۴ ق.ظ
میز تلفن در طراحی دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲, ۰۱:۲۸ ب.ظ
RE: طراحی شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰, ۱۱:۵۹ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان