انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی شیک و زیبا

طراحی شیک و زیبا

#1
توجه به دکوراسیون سرویس بهداشتی اهمیت زیادی دارد و طراحی سرویس بهداشتی شیک و زیبا را میتوان با رعایت برخی نکات ساده به ارمغان آورد. سرويس بهداشتي يکي از مکان هايي است که در طراحي دکوراسيون خانه توجه چنداني به آن نمي شود. اما اين پنهان بودن از عموم دليل خوبي براي کم توجهي به اين مکان نيست. سرويس بهداشتي خانه يکي از بهترين محيط ها براي طراحي آزادنه است و مالکان خانه مي توانند با دست بازتري به طراحي دکوراسيون مورد نظر خود بپردازند. البته سرويس بهداشتي کوچک يکي از چالش برانگيزترين فضاها براي دکوراسيون است. اما براي دکوراسيون سرويس بهداشتي کوچک ديگر نکات و روش هايي وجود دارد تا بتوان به نحو احسنت از فضا استفاده کرد و دکوراسيوني زيبا و در عين حال کاربردي داشت. بايد حساب شده عمل کنيد و از سانت سانت فضا استفاده بهينه بکنيد تا هيچ قسمتي از آن به هدر نرود. از جمله چالش هاي بزرگ در دکوراسيون سرويس بهداشتي تعيين جاي قرار گيري تولت و سينک روشويي در فضا است.

آينه ها و ديوار کوب هاي خود هماهنگ انتخاب کنيد، به سادگي مي توانيد با انتخاب يک آينه و ديوار کوب مناسب فضاي سرويس بهداشتي خود را از حات ساده ي هميشگي خارج کنيد. در انتخاب آينه هاي خود نيز دقت کنيد از آينه هاي قاب دار استفاده کنيد و هميشه آن ها تميز نگه داريد.

رخت آويز حمام خود را از حالت هميشگي خارج کنيد، به سادگي مي توانيد با يک استيکر با مزه چند هنگر ساده يک رخت آويز بي نظير  و مقرون به صرفه داشته باشيد،حتي اگر دست به هنر هستيد مي توانيد طرح مورد نظر را خودتان روي ديوارتان بکشيد و لذت ببريد!

با يک صندلي قديمي جاي حوله بسازيد! يک ايده ي بي نظير براي شما استفاده ازهمين عناصر کوچک است، پشتي يک صندلي قديمي را جدا کنيد و آن را رنگ بزنيد حتي مي توانيد از هنر دکوپاژ يا پتينه نيز براي اين منظور استفاده کنيد و آن را يک شلف وصل کنيد و به ديوار بکوبيد، و يک جا حوله اي متفاوت خودتان بسازيد!

براي دکوراسيون موفق يک سرويس بهداشتي نکات و ترفندهايي وجود دارد که با دانستن ان مي توانيد به نتيجه اي تضمين شده و مطلوب شده برسيد بدون اينکه محدوديت فضا آزارتان بدهد.روشويي هاي کنجي ظريف و پايه دار بهترين گزينه براي دکوراسيون سرويس بهداشتي کوچک خانه شما است. با استفاده و نصب اينگونه روشويي ها از فضاي کنجي که معمولا بي استفاده مي مانند و به هدر مي رود به صورت بهينه استفاده مي شود، بدون اينکه مسير ورود مسدود بشود. البته خوشبختانه امروزه سينک هاي روشويي از لحاظ طراحي بسيار متنوعند. روشويي هاي مناسب دکوراسيون سرويس بهداشتي هاي کوچک، انواعي است که عمق يا عرض کمي دارند درعوض طويل و کشيده هستند. در مورد توالت و فرنگي و همچنين سينک روشويي کابينت دار، در صورت تمايل و اصرار بر وجودشان در سرويس بهداشتي از انواع شناور و بدون پايه که با تکيه بر ديوار نصب مي شوند استفاده کنيد تا فضا بزرگتر و دلبازتر جلوه کند. در عکس هاي زير تعدادي از کاربردي ترين و زيباترين مدل هاي دکوراسيون سرويس بهداشتي را مشاهده مي کنيد.
منتو دکوریشن مرجع تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی  می باشد.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
طراحی شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹, ۱۰:۵۴ ق.ظ
نکات طلایی در مورد تمیز کردن لوستر - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹, ۰۱:۲۹ ب.ظ
RE: طراحی شیک و زیبا - توسط rasamweb - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶, ۰۳:۵۱ ب.ظ
نحوه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰, ۰۱:۳۶ ب.ظ
دکوراسیون آشپزخانه شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱, ۰۱:۴۷ ب.ظ
نورپردازی آشپزخانه و اتاق خواب - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵, ۱۲:۰۷ ب.ظ
دکوراسیون شیک آشپزخانه - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹, ۱۲:۴۵ ب.ظ
اصول تمیز کردن دیوارهای منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰, ۱۲:۱۳ ب.ظ
میز تلفن در طراحی دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳, ۱۲:۲۴ ب.ظ
نکات طلایی در مورد تمیز کردن لوستر - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹, ۰۱:۰۱ ب.ظ
نقش نورپردازی در دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰, ۰۲:۰۵ ب.ظ
طراحی بسیار زیبای فضای حیاط - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱, ۱۱:۰۴ ق.ظ
میز تلفن در طراحی دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲, ۰۱:۲۸ ب.ظ
RE: طراحی شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰, ۱۱:۵۹ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان