انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راهنمای عناوین شغلی مینی کار همراه با مثال

راهنمای عناوین شغلی مینی کار همراه با مثال

#1
   


برای ایجاد مینی کار اولین کاری که باید انجام شود انتخاب “عنوان شغلی” است. شاید شما بپرسید برای رسیدن به هدف و گرفتن نتیجه باید کدام عنوان را انتخاب کنم و یا اینکه کدام عنوان کاری بیشتر در زمینه ی کاری من کاربرد دارد؟ ما در این مطلب سعی کرده ایم توضیحات و مثال هایی ارائه کنیم تا شما را با کاربرد این عناوین شغلی بیشتر آشنا کرده باشیم.

کلیک یا جستجو
شما می توانید با قرار دادن یک لینک خاص و یا آدرس وب سایت خودتان و کلیک کردن بر روی آنها تعداد زیادی بازدید کننده برای خود فراهم کنید . همینطور شما می توانید با انجام جستجوی هدفمند و کلیک بر روی لینک موردنظر خود در موتورهای جستجو ، اعتبار و رتبه ی سایت خود را در این وب سایت ها ارتقا دهید .

مثال:
اگر شما می خواهید برای وب سایت خود بیننده ارسال کنید ، می توانید با قرار دادن لینک وب سایت خود و مشخص کردن تعداد افراد مورد نظر به تعداد بازدیدی که مدنظر دارید خواهید رسید و یا شاید شما وب سایتی دارید که با جستجوی ” فروش لوازم خانگی ” در صفحه ی ششم گوگل قرار می گیرید و به فکر ارتقای ارتقای رتبه ی خود هستید. شما می توانید یک مینی کار ایجاد کنید و در دستورالعمل ، عبارت کلیدی خود را جهت جستجو قرار دهید تا مجریان پس از جستجو و یافتن لینک مورد نظر شما ، بر روی آن کلیک کنند. وقتی که این عمل به تعداد زیاد و آی پی های متفاوت انجام بگیرد ، موتورهای جستجو در هنگام جستجوی عبارت مورد نظر ، اعتبار بیشتری را برای وب سایت شما درنظر خواهد گرفت. شماره آی پی جریان در موضوع جستجو حائز اهمیت است . با بیان موقعیت لینک خود در موتور جستجو ، مینی کار شما با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت.
شما می توانید در این قبیل مینی کارها از اسکرین شات صفحه ی جستجو بعنوان تاییدیه استفاده کنید.هینطور می توانید یک کلمه یا نشانه ای را در صفحه مورد نظر که مجری روی آن کلیک کرده است را بعنوان تاییدیه از مجریان درخواست کنید.

ثبت نام
اگر به دنبال تشکیل بانک برای ایمیل و همینطور بالا بردن بازدید های وب سایت خود هستید می توانید از این روش استفاده کنید. از انجا که برای ثبت نام کاربر زمان نسبتا زیادی را در سایت شما سپری خواهد کرد ، این نکته نیز باعث بالا رفتن اعتبار وب سایت شما نزد موتورهای جستجو خواهد شد.
مثال:
آدرس صفحه ی ثبت نام موردنظر خود را در دستورالعمل مینی کار ذکر کنید تا مجریان اقدام به ثبت نام در وب سایت کنند.
می توانید برای اطمینان از ثبت نام صحیح مجریان ، لینک ارسالی به ایمیل بعد از ثبت نام و یا آدرس صفحه ای که بعد از ثبت نام برای مجری نمایش داده می شود را بعنوان تاییدیه درخواست کنید.
یوتیوب (وب سایت های اشتراک ویدیو)

با ایجاد مینی کار در این دسته شما قادر خواهید بود برای وب سایت خودتان بک لینک معتبر بگیرید . همینطور با مشاهده ی ویدیوی شما ، گذاشتن کامنت و اضافه کردن ویدیو به علاقه مندی در این وب سایت ها توسط تعداد زیادی مجری ، ویدیوی شما محبوب تر شده و در جستجوگر داخلی سایت و همینطور موتورهای جستجو اعتبار خوبی کسب خواهد کرد.

مثال:
می توانید از مجریان بخواهید تا ویدیوهای مرتبط با موضوع سایت شما را در وب سایت آپارات یا یوتیوب جستجو کنند و در قسمت نظرات لینک موردنظر شما را قرار دهند . در این حالت شما دارای بک لینک معتبر از یک وب سایت پر بازدید خواهید شد. همچنین می توانید از مجریان بخواهید به صفحه ی ویدیوی شما رفته و به مدت ۳ دقیقه ویدیوی شما را مشاهده کنند. این کار باعث بالا رفتن اعتبار ویدیوی شما در سایت و موتورهای جستجو می شود.
شما می توانید برای تاییدیه ، آدرس مجری را درخواست کنید و انجام مینی کار موردنظر توسط مجری را چک کنید ( در این روش مجری باید وارد حساب کاربری خود در شبکه ی اجتماعی شده باشد ) .
برای تایید کامنت مجریان شما می توانید از مجری بخواهید که نام کاربری خود در سایت اشتراک ویدیو را برای شما ارسال کند و شما صفحه ی ویدیوی مورد نظر خود را بررسی کنید.

Bookmark
وب سایت های وجود دارند که به سایت های Social Bookmark معروفند . Digg , delicious , stumbleupon و … از این قبیل سایت ها هستند. این سایت ها این امکان را به شما می دهند که لینک یا مطلب مورد نظر خود را با کاربران این سایت ها به اشتراک بگذارید. در واقع شما به دیگر کاربران سایت پیشنهاد می دهید که مطلب مورد نظر شما را ببینند. از آنجا که معمولا این سایت ها به دلیل بازدیدکنندگان زیاد دارای رتبه ی خوبی هستند، می توانند بک لینک خوبی برای وب سایت شما باشند.
مثال :
مجری برای انجام این کار باید در وب سایت دارای حساب کاربری باشد. شما لینک مورد نظر را در دستورالعمل مینی کار قرار می دهید و از مجریان می خواهید که این لینک را در سایت social bookmark مورد نظر ثبت کنند. برای این کار مجری ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شود و در قسمت ” ثبت ” لینک شما را ثبت کند. بعد از ثبت ، لینک مورد نظر شما به تاریخچه ی لینک های ثبت شده در حساب کاربر اضافه خواهد شد.
برای تاییدیه ، شما می توانید از مجری بخواهید که آدرس حساب کاربری خود را برای شما ارسال کند.

نظر یا بررسی کالا و خدمات
اگر شما کالا یا خدمات ارائه می کنید و یا دارای فروشگاه آنلاین هستید ، ما در مینی کار قابلیتی را برای شما در نظر گرفته ایم که می تواند برای شما فوق العاده کاربردی باشد. شما می توانید با توجه به تعداد افرادی که در سایت مینی کار بعنوان مجری فعالیت می کنند به بررسی و آنالیز محصولات و محتوایی که در وب سایت شما وجود دارد بپردازید.

بعنوان مثال شما می توانید در مورد کالا یا محصولی که قصد فروش آنرا در آینده دارید از مجریان نظر خواهی کنید . همچنین اگر محصول یا محتوایی در سایت خود دارید ، می توانید نظر مجریان را در مورد آنها جویا شوید.

انجمن
تا حالا به این مسئله فکر کرده اید که انجمن ها چه نقش مهمی در دنیای وب ایفا می کنند. شما می توانید از ظرفیت بالای انجمن ها برای توسعه ی وب سایت ، کسب و کار و یا بهبود سئو استفاده کنید . شما می توانید با ایجاد تاپیک ، نوشتن پست و رعایت اصول سئو نتیجه ی خوبی از این کار بگیرید . سایت هایی که در قالب انجمن فعالیت می کنند معمولا از رتبه و تعداد بازدید خوبی برخوردار هستند.

مثال :
می توانید یک مینی کار ایجاد کنید و در دستورالعمل آن ذکر کنید که مجری باید یک انجمن که دارای رتبه ی زیر ۱۰۰۰ الکسا باشد را پیدا کند . از طریق سرچ انجمن تاپیکی را که مرتبط با موضوع دلخواه شماست پیدا کرده و در آن مطلبی بنویسد که حاوی کلمات کلیدی مدنظر شماست.
می توانید یک تاپیک یکی از انجمن ها ایجاد کرده و از مجریان بخواهید مطالب مدنظر شما را در آن تاپیک بنویسند.
حدالامکان سعی کنید مطالب نوشته شده توسط مجریان مثل یکدیگر و تکراری نباشند . در اینصورت احتمال دارد موتور جستجو شما را اسپم محسوب کند. با رعایت اصول سئو نتایج خوبی از این روش خواهید گرفت.

شما میتوانید برای تایید مینی کار نام کاربری مجری را درخواست کنید و با جستجو در سایت انجمن و مطالب درج شده توسط کاربر ، مینی کار را تایید کنید.

مقاله و مطلب
اگر به دنبال مطالب دسته اول و غیر تکراری برای وب سایت خود می گردید می توانید در مینی کار به هدف خود برسید. اگر فروشگاه آنلاین دارید ، اگر یک وبلاگ نویس هستید و یا به دنبال مقاله و مطلب برای وب سایت خود هستید . کاربرانی که در مینی کار بعنوان مجری فعالیت می کنند می توانند در تهیه ی مقالات به شما کمک کنند. مجری های مینی کار مطالب و مقالات را برای شما می نویسند و کلمات کلیدی که شما مدنظر دارید در آن بکار میگیرند. شما می توانید از این مقالات و مطالب برای تهیه کاتالوگ کالاهای خود نیز استفاده کنید. نوع کلمات کلیدی استفاده شده در متون ، تاثیر مستقیم در اولویت نمایش وب سایت شما در موتورهای جستجو خواهد داشت.

بعنوان مثال شما می خواهید مطالب و اطلاعاتی در مورد کالاهایی که عرضه می کنید بدست آورید و آن ها را بصورت مقاله در وبلاگ خود قرار دهید . می توانید در دستورالعمل مینی کار عناوین را توضیح دهید و کلمات کلیدی خود را مشخص کنید.بعد از آن میزان متن را مشخص کنید. در مرحله ی بعد باید تاییدیه ی خود را مشخص کنید . می توانید از مجری بخواهید تا نام کاربری خود را در بالای متن بنویسد تا شما بتوانید هنگام تایید کردن مینی کارها تشخیص دهید که کدام متن متعلق به کدام کاربر است.

صاحبان وب سایت و وبلاگ
در این عنوان شما می توانید از مجریانی که صاحب وبلاگ یا وب سایت بخواهید که بک لینک ، مطلب یا موضوع دلخواه شما را بر روی سایت خود قرار بدهند .
در ایجاد این مینی کار رتبه ی سایت مجری ، قدمت سایت ، پیج رنک گوگل و … از اهمیت بالایی برخوردارند . سعی کنید این نکات را در دستورالعمل خود لحاظ نمایید.
مثال:
بعنوان مثال شما می خواهید یک مطلب ۵۰ کلمه ای که حاوی عنوان های کلیدی مدنظر شما است در این زمینه ایجاد کنید . در دستورالعمل باید رنک پیج گوگل که مدنظر شما است ذکر شود. حدالامکان متن تایپ شده و دسته اول باشد. موضوع مطلب را مشخص کنید . اگر خواهان این هستید که ویدیو و یا لینکی در مطلب ذکر شود ، آنها را در دستورالعمل لحاظ کنید.
برای تایید مینی کار می توانید از مجری بخواهید لینک مطلب و نام کاربری خود را برای شما ارسال کند.

ارسال و هدایت بازدید کننده ( هدفمند )
مینی کارهایی که در این دسته بندی جای می گیرند شباهت زیادی به مینی کارهای دسته ی ” صاحبان وب سایت و وبلاگ ” دارد . با این تفاوت که مطالب شما در وب سایت هایی نمایش داده خواهند شد که با موضوع و عنوان شما مرتبط هستند. در واقع درصد بالایی از بیننده هایی که از طریق این گونه وب سایت ها به سایت شما لینک می شوند با موضوع شما آشنا هستند.
مثلا شما در زمینه خودرو فعالیت دارید و می خواهید که مجریان برای شما از طریق بک لینک گذاشتن و روش های دیگر در وب سایت و وبلاگ خود بازدیدکننده ارسال کنند. همه ی نکاتی که در ” صاحبان وب سایت و وبلاگ ” ذکر شد در این دسته بندی نیز حائز اهمیت هستند با این تفاوت که در ارسال بازدید کننده ی هدفمند موضوع و فیلد کاری وب سایت مجریان نیز از اهمیت بالایی برخورداد است و باید نزدیک به زمینه ی کاری شما باشد.

برنامه های موبایل
برنامه نویس موبایل هستید ؟ اگر برنامه ای در گوگل پلی یا اپ استور اپل دارید و می خواهید این برنامه دانلود داشته باشد و یا برای ان نظر درج شود می توانید دستورالعمل خود را در مینی کار ثبت کنید تا مجریان در اسرع وقت آنرا انجام دهند . داشتن کامنت و یا رتبه ی بالا ، به بهتر دیده شدن برنامه ی شما کمک خواهد کرد. همچنین می توانید برای تست نرم افزار قبل از انتشار از مجریان مینی کار کمک بخواهید.
بعنوان مثال ، شما برنامه ی اندروید نوشته اید و آنرا در کافه بازار قرار داده اید و به دنبال این هستید که برنامه بیشتر دیده شود . یک مینی کار ایجاد می کنید و در دستورالعمل لینک یا آدرس برنامه ی خود را ذکر می کنید. از مجری می خواهید که به آدرس فوق رفته و پس از دانلود کردن به برنامه رتبه دهد یا نظر خود را ثبت کند.
برای دریافت تاییدیه می توانید نام کاربری مجری را درخواست کنید و صحت اجرا را بررسی کنید.

اینستاگرام
اینستاگرام این روزها تبدیل به یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی شده است . برخی افراد از اینستاگرام بعنوان ابزاری برای گسترش کسب و کار خود استفاده می کنند و برخی دیگر برای به اشتراگ گذاری عکس های شخصی از آن استفاده می کنند. شما در هرصورت می توانید از طریق مینی کار تعداد فالور ، لایک و نظرات خود را به صورت قابل توجهی افزایش دهید.حتی می توانید بک لینک های خوبی هم از اینستاگرام داشته باشید. موقع جستجو در اینستاکرام در صفحات مشابه ، صفحه ای بالاتر قرار خواهد گرفت که تعداد فالور و نظرات بشتری داشته باشد.

بعنوان مثال شما یک فروشگاه اینترنتی دارید و اخبار کسب و کار و محصولات خود را از طریق اینستاگرام منتشر می کنید. یک مینی کار ایجاد کنید . آدرس صفحه ی مورد نظر خود در اینستاگرام را ذکر کنید و از مجریان بخواهید به صفحه ی مورد نظر رفته و عکس دلخواه شما را لایک کنند و یک نظر با موضوعی که شما مشخص کرده اید ثبت کنند. در نهایت می توانید از آنها بخواهید صفحه ی شما را فالو کنند .
برای تایید انجام مینی کار ، شما می توانید نام کاربری مجری را درخواست کنید و صحت انجام آن را بررسی نمایید.

فیس بوک و فیس نما
اگر در فیس بوک فعالیت دارید می توانید با ایجاد مینی کارها ی متنوع و کم هزینه تعداد بازدید خود را افزایش دهید . شاید هم مطلبی در فیس بوک نوشته اید که می خواهید سریعا توسط افراد زیادی به اشتراک گذاشته بشود و یا خواستار افزایش لایک های مطالب و صفحه ی خود هستید. بک لینک گرفتن نیز یکی دیگر از فواید فعالیت در فیس بوک است. می توانید مینی کار ایجاد کنید، خواسته ی خود را بعنوان دستورالعمل بیان کنید و در پایان تاییدیه ی خود را مشخص کنید.

بعنوان مثال: مطلبی در فیس بوک نوشته اید و می خواهید این مطلب با سرعت زیاد منتشر شود . بعد از رفتن به قسمت ایجاد مینی کار در کادر دستورالعمل آدر صفحه ی خود در فیس بوک را قرار دهید و از مجریان بخواهید به آدرس موردنظر رفته و مطلب شما را لایک کنند . البته تعداد فالور یا دنبال کنندگان در این زمینه از اهمیت فراوانی برخوردار است. شما می توانید در دستورالعمل ، تعداد فالورهایی که مجریان باید داشته باشند تا مجاز به انجام مینی کار باشند را ذکر کنید. برای تایید شما می توانید آدرس صفحه ی مجری را در خواست کنید . اگر تعداد فالورهای مجری طبق نظر شما بود و مطلب مورد نظر به درستی منتشر شده بود می توانید مینی کار را تایید کنید.

پرسشنامه
می خواهید پروژه ای را شروع کنید اما نسبت به تمامی جوانب آن آگاهی ندارید . آیا در موسسه یا شرکتی فعالیت دارید که انجام نظرسنجی از وظایف شما در آن موسسه است و شاید هم برای پایان نامه ی خود یک نظر سنجی تدارم دیده اید. راحت ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای شما نظرسنجی آنلاین است . اگر می خواهید یک نظرسنجی آنلاین انجام دهید اما یافتن جامعه ی هدف برای شما کار دشواری است می توانید از مینی کار کمک بگیرید.

بعنوان مثال شما یک فرم نظر سنجی تهیه کرده اید . این فرم می تواند تحت وب باشد و یا بصورت فایل آماده ی دانلود باشد. آدرس این فرم را در دستورالعمل مینی کار بنویسید و اگر نیاز به توضیح خاصی بود ذکر کنید. اگر جامعه ی خاص و یا تحصیلات خاصی مدنظر شماست ، حتما در دستورالعمل بیان کنید. سپس می توانید برای تاییدیه از مجریان بخواهید تا نام کاربری خود را ر روی صفحه نظر سنجی درج کنند.

نوشتن کامنت یا مطلب در وب سایت یا وبلاگ
اگر مقاله ای در وب سایت خود یا هر وب سایت دیگری منتشر کرده اید که می خواهید نظرات مجریان را راجع به این موضوع بدانید و یا اینکه خواهان این هستید که مطلب شما در وب سایت دیگری معتبر شود . شاید هم به دنبال بک لینک در سایت های پربازدید هستید . می توانید به راحتی با درخواست از مجریان در مینی کار و مدیریت آنها به اهداف خود برسید.

بعنوان مثال شما مطلبی در یک وب سایت معتبر منتشر کرده اید . شما می توانید از مجریان بخواهید برای مطلب شما نظر ثبت کنند و کلمه های کلیدی ,و یا لینکی که مدنظر شماست در آن بکار ببرند. بعنوان تایید می توانید نام کاربری آنها در وب سایت موردنظر را جویا شوید و هینطور تصویری در حال نوشتن نظر در سایت فوق.

انجمن های تخصصی (yahoo answer, quora , wikians و …)
انجمن های تخصصی وب سایت هایی هستند که یک کاربر سوال خود را مطرح می کند و دیگر کاربران پاسخ آنرا می دهند. به علت بازدید و رتبه ی خوبی که این سایت ها دارند شما می توانید از این سایت ها برای گرفتن بک لینک استفاده کنید . البته استفاده های مثبت دیگری نیز می شود از این انجمن ها انجام داد که نیاز به کمی خلاقیت دارد. البته این سایت ها قوانین خاص خود را دارند که پیشنهاد می کنیم قبل از ایجاد مینی کار حتما قوانین مربوط را مطالعه نمایید. برخی از انجمن های تخصصی به کاربران خود دتبه می دهند که شما می توانید این نکته را نیز در هنگام ایجاد مینی کار در دستورالعمل لحاظ کنید.

بعنوان مثال من می خواهید در سایت یاهو انسر بک لینک داشته باشید و موضوع سایت شما مواد غذایی است. در صفحه ی ایجاد مینی کار گزینه ی انجمن های تخصصی را انتخاب می کنید و یک عنوان وارد می کنید . در دستورالعمل ذکر می کنید که مجری باید یک تاپیک مربوط به مواد غذایی در یاهو انسر پیدا کند و یک پست حاوی کلمات کلیدی که شما مشخص می کنید ثبت کند. این پست می تواند حاوی لینک وی سایت شما نیز باشد.
بعنوان تایید می توانید آدرس صفحه و نام کاربری مجری را در سایت فوق درخواست کنید.

رتبه دهی
از این مینی کار می توانید برای رتبه دهی به مطالب خود استفاده کنید. در این روش هم می توانید رتبه دهی مورد نظر خود را توسط مجریان اعمال کنید و یا یک ریبه دهی و نظرسنجی واقعی داشته باشید. حدالامکان شرایط رتبه دهی در سایت موردنظر را برای مجریان توضیح دهید. بعنوان مثال نیاز به ثبت نام خواهند داشت یا نه ؟ و از این قبیل مسائل

توییتر
اگر در توییتر فعالیت دارید می توانید با ایجاد مینی کارها ی متنوع و کم هزینه تعداد بازدید خود را افزایش دهید . شاید هم مطلبی در توییتر نوشته اید که می خواهید سریعا توسط افراد زیادی به اشتراک گذاشته بشود و یا خواستار افزایش لایک های مطالب و صفحه ی خود هستید. بک لینک گرفتن نیز یکی دیگر از فواید فعالیت در توییتر است. می توانید مینی کار ایجاد کنید، خواسته ی خود را بعنوان دستورالعمل بیان کنید و در پایان تاییدیه ی خود را مشخص کنید.

بعنوان مثال: مطلبی در توییتر نوشته اید و می خواهید این مطلب با سرعت زیاد منتشر شود . بعد از رفتن به قسمت ایجاد مینی کار در کادر دستورالعمل آدر صفحه ی خود در توییتر را قرار دهید و از مجریان بخواهید به آدرس موردنظر رفته و مطلب شما را لایک کنند . البته تعداد فالور یا دنبال کنندگان در این زمینه از اهمیت فراوانی برخوردار است. شما می توانید در دستورالعمل ، تعداد فالورهایی که مجریان باید داشته باشند تا مجاز به انجام مینی کار باشند را ذکر کنید. برای تایید شما می توانید آدرس صفحه ی مجری را در خواست کنید . اگر تعداد فالورهای مجری طبق نظر شما بود و مطلب مورد نظر به درستی منتشر شده بود می توانید مینی کار را تایید کنید.

گوگل پلاس
اگر در گوگل پلاس فعالیت دارید می توانید با ایجاد مینی کارها ی متنوع و کم هزینه تعداد بازدید خود را افزایش دهید . شاید هم مطلبی در گوگل پلاس نوشته اید که می خواهید سریعا توسط افراد زیادی به اشتراک گذاشته بشود و یا خواستار افزایش لایک های مطالب و صفحه ی خود هستید. بک لینک گرفتن نیز یکی دیگر از فواید فعالیت در توییتر است. می توانید مینی کار ایجاد کنید، خواسته ی خود را بعنوان دستورالعمل بیان کنید و در پایان تاییدیه ی خود را مشخص کنید.

بعنوان مثال: مطلبی در پلاس نوشته اید و می خواهید این مطلب با سرعت زیاد منتشر شود . بعد از رفتن به قسمت ایجاد مینی کار در کادر دستورالعمل آدر صفحه ی خود در پلاس را قرار دهید و از مجریان بخواهید به آدرس موردنظر رفته و مطلب شما را به Circle اضافه کنند . البته تعداد سیرکل یا دنبال کنندگان در این زمینه از اهمیت فراوانی برخوردار است. شما می توانید در دستورالعمل ، تعداد Circle که مجریان باید داشته باشند تا مجاز به انجام مینی کار باشند را ذکر کنید. برای تایید شما می توانید آدرس صفحه ی مجری را در خواست کنید . اگر تعداد افراد Circle مجری طبق نظر شما بود و مطلب مورد نظر به درستی منتشر شده بود می توانید مینی کار را تایید کنید.

سایر
شما می توانید هر عنوان یا پروژه ای که در مینی کار قابلیت انجام دارد و در عناوین پیشفرض وجود ندارند را در این بخش ایجاد کنید.

امیدواریم توانسته باشیم در قالب این توضیحات کاربرد عناوین شغلی را برای شما روشن کنیم. در صورت وجود هرگونه ابهام یا داشتن سوال و درخواست راهنمایی با تماس بگیرید

برگرفته از سایت
www.minikar.com
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
راهنمای عناوین شغلی مینی کار همراه با مثال - توسط minikar - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳, ۱۰:۲۳ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان