انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
علت مقاومت محصولات کایزر ( کابین دوش, کابینت دستشویی, کابینت روشویی) در مقابل رطوبت

علت مقاومت محصولات کایزر ( کابین دوش, کابینت دستشویی, کابینت روشویی) در مقابل رطوبت

#2
سلام مطلب عالی بود ممنونم  Smile 

فرآیند ترمووود به طور خلاصه
فرآیند ترموود چوب در مقیاس صنعتی را انجمن ترموود فنلاند (VTT) با همکاری صنایع محصولات چوبی فنلاند به وجود آورده است. مجوز فرآیند ترموود به اعضای انجمن ترموود فنلاند اعطا شده است که شرکت HJT-Holz به عنوان هم‌کار بین المللی پارسیاوود از اعضای اولیه آن می باشد.
فرآیند ترموود را می توان به سه فاز اصلی تقسیم کرد :
فاز 1: افزایش دما و خشک کردن در دمای بالا
با استفاده از حرارت و بخار، دمای کوره به سرعت افزایش می‌یابد تا به سطح 100 درجه سانتی گراد برسد. پس از آن حرارت به طور متوازن فزونی می‌یابد تا به میزان 130 درجه سانتی گراد برسد. در طی این مدت خشک شدن در دمای بالا رخ می دهد و رطوبت موجود در چوب تقریباً به حد صفر تنزل می یابد.
فاز 2: ترموود
وقتی خشک شدن در دمای بالا اتفاق افتاد حرارت داخل کوره به میزان معینی افزایش می یابد. وقتی که دما به سطح هدف رسید بسته به کاربرد و مصرف نهایی به مدت معینی ثابت نگه داشته می‌شود.
فاز 3: خنک کردن و تنظیم رطوبت
مرحله نهایی کاستن حرارت با استفاده از سیستم های اسپری آب می باشد. هنگامی که دما به میزان معینی رسید، رطوبت دهی مجدد اتفاق می افتد تا میزان رطوبت چوب را به سطح قابل استفاده‌ یعنی 7-4% برساند.

ترموود
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
RE: علت مقاومت محصولات کایزر ( کابین دوش, کابینت دستشویی, کابینت روشویی) در مقابل رطوبت - توسط atena9568 - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲, ۱۱:۵۸ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان