انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونگی طراحی موثر صفحه نمونه کار در طراحی سایت

چگونگی طراحی موثر صفحه نمونه کار در طراحی سایت

#1
Wink 
چگونگی طراحی موثر صفحه نمونه کار در طراحی سایت



زمانی که مشتری تصمیم بر طراحی وب سایت و یا طراحی پروژه ای داشته باشد، اولین قدم بعد از کاندید کردن چند شرکت و کمپانی ساخت سایت، مشاهده نمونه کارهای آنهاست. در این مرحله طراحی صفحه نمونه کار و نحوه چیدمان و ... ارتباط مستقیمی به جذب و ترغیب مشتری برای انتخاب و سفارش خواهد داشت.
یک طراح سایت حرفه ای باید نمونه کاری عالی برای نمایش و ارائه مهارت و استعدادهای خود داشته باشد، زیرا نمونه کارها انعکاسی از آنچه انجام شده و حتی آنچه قادر به ارائه هست، می باشد. حال برای به کارگماردن بهترین ترفند و شیوه ها برای موثرترین طراحی  صفحه نمونه کار که منجر به جذب مشتری گردد، مقاله زیر را دنبال نمایید.
1-انتخاب بهترین نمونه کارها
معمولا وسوسه بسیاری برای قراردادن تمامی نمونه کارها در صفحه portfolio وجود دارد. با غلبه بر این اشتیاق و تنها بکارگیری بهترین و حرفه ای ترین نمونه کارها، مانع از ذهنیت منفی و تاثیر غیرمستقیم در عدم انتخاب مشتری شوید.
2-شامل مطالعات موردی
در مقابل انتشار نمونه کارهای خود در مکان های مختلف، می توان از مطالعه موردی و ارائه خلاصه ای از امکانات به کار رفته در زمینه طراحی و سئو سایت بهره برد، مجموعه ای منظم با ارئه اطلاعات لازم که قشر کارفرما را به سهولت در جریان مراحل پروژه های انجام شده قرار می دهد.
3-ارائه زمان ایده آال برای اتمام پروژه
در کنار قیمت، اولین سوال رایج مشتریان، زمان اتمام پروژه است. پاسخ داده شده باید مستند همراه با جزییات زمان بندی باشد. این مهم را به خاطر داشته باشید در هر دو پروژه مربوط به سئو وب سایت و طراحی سایت در صورت الزام بر تحویل پروژه در کوتاهترین زمان ممکن قیمت سفارش نیز افزایش خواهد داشت. (در انتخاب مدت زمان پیشنهادی، عدم افت کیفیت کار نیز به علت کمبود زمان کافی باید لحاظ گردد)
4-ارائه دسترسی ساده اطلاعات تماس
هدف از ایجاد صفحه نمونه کار، صرف داشتن مجموعه ای برای جذب مشتری است. بنابراین با دسترس پذیر گذاشتن اطلاعات تماس، پاسخ مثبت دعوت خود را دریافت نمایید.
5-اضافه کردن ویدیو
با بارگذاری فایل های ویدویی کم حجم در این صفحه، بار اعتماد کارفرما و مشتریان نیز در انتخاب پیمانکار افزایش می یابد.
6-بهره گیری از رسانه های اجتماعی
با وجود فراگیری رسانه ها و شبکه های اجتماعی، و حضور گسترده کاربران و انجام بسیاری از جستجوهای خود در این فضا، ضمیمه نمودن صفحه نمونه کار به اکانت خود در توییتر و فیس بوک و لینکداین و ... امری ضروری است که بدیهی است این اقدام در مقوله مباحث بهینه سازی سایت نیز اقدامی مثبت خواهد بود.
7-توصیه شخصی
در صورتی توصیه و معرفی شدن توسط مشتریان راضی، این روش کوتاهترین شیوه برای استخدام و به کارگیری شما برای بارهای بعدی خواهد بود. در تایید و نمایش نظرات، صداقت داشته و در کنار نظرات مثبت و راضی نمایش نظرات منفی مشتریان سبب اعتماد بیشتر کارفرما می گردد.
8-بروزرسانی
صفحه نمونه کار خود را بسان باغی در نظر بگیرید، که هرازگاهی نیاز به هرس دارد. همانند باغ بخش هایی از این صفحه نیاز به پاکسازی و حذف و بخش هایی نیاز به بروزرسانی و یا اضافه نمودن نمونه کارهای جدید دارد.
در پایان می توان گفت که این صفحه از سایت را بسان هسته اصلی جذب مشتری بدانید و با بکارگیری نکات بالا سعی در ارائه بهترین نمونه کارها و خدمات خود با حرفه ای ترین شیوه ها نمایید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
چگونگی طراحی موثر صفحه نمونه کار در طراحی سایت - توسط seo.nonegar1 - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵, ۰۴:۰۸ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان