انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تور استانبول هتل گرند هالیک

تور استانبول هتل گرند هالیک

#6
تور استانبول هتل پارک گرین تاکسیم


هتل پارک گرین تکسیم (4 ستاره ) در خیابان تاکسیم واقع شده و با چند قدم میتوانید به ده ها بوتیک و فروشگاه دسترسی داشته باشید . خیابان تاکسیم یکی از مهم ترین و مرکزی ترین خیابان های استانبول است و برای مسافران تور استانبول هتل پارک گرین تکسیم موقعیت عالی را از نظر دسترسی به مراکز مهم تجاری و مناطق دیدنی و جاذبه های استانبول فراهم میکند .


   

هتل دارای امکانات فراوانی است از بین آنها میتوان به استخر سرپوشیده ، رستوران و کافی شاپ ، حمام ترکی ، سالن ماساژ ، اتاق بخار ، سونا و سالن اجتماعات ، مرکز اسپا ، جای پارک رایگان ، اینترنت رایگان ، بار ، ترانسفر فرودگاهی ، اتاق کودک ، صبحانه رایگان و متنوع ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، نگهداری کودکان اشاره کرد .


   

بیشتر مسافران تور استانبول هتل پارک گرین تاکسیم از خدمات و بهداشت هتل راضی بوده اند اما شکایت هایی هم اعلام شده از جمله نما یا ویو بعضی اتاق ها رو به ساختمان های مخروبه است و چشم انداز بدی دارد ، یا آب و محیط اطراف استخر از بهداشت لازم برخوردار نبوده و قابل استفاده نیست ، بعضی اتاق ها پنجره های کوچکی دارند و نور کافی به اتاق وارد نمیشود همین امر موجب دلگیر و خفه شدن محیط اتاق میشود ، کارکنان هتل تسلط کافی به زبان انگلیسی یا فارسی ندارند و این امر برای کسانی که با زبان ترکی آشنا نیستند مشکل ایجاد میکند.  تعداد عرب های هتل زیاد است و ممکن است برای افرادی ناخوشایند باشد . دیوار ها نازک هستند و صدای اتاق های مجاور را انتقال میدهند این مشکل در شب ها آزار دهنده خواهد بود ، خیابان تاکسیم که هتل پارک گرین در آن واقع شده خیابانی پر تردد و شلوغ است و صدای موسیقی و تردد وسایل نقلیه در شب ها شنیده میشود این مشکل در اتاق های طبقه پایین وخیم تر است .




منبع: تور استانبول هتل پارک گرین تاکسیم
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
تور استانبول هتل گرند هالیک - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸, ۰۱:۰۹ ق.ظ
RE: تور استانبول هتل گرند هالیک - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸, ۰۱:۱۳ ق.ظ
RE: تور استانبول هتل گرند هالیک - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸, ۰۱:۱۷ ق.ظ
RE: تور استانبول هتل گرند هالیک - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹, ۱۲:۵۱ ق.ظ
RE: تور استانبول هتل گرند هالیک - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹, ۱۲:۵۴ ق.ظ
RE: تور استانبول هتل گرند هالیک - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹, ۱۲:۵۹ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان