انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تور ارمنستان هتل رجینه

تور ارمنستان هتل رجینه

#5
تور ارمنستان هتل ماریوت

کشور ارمنستان یکی از کشورهایی است که در سالهای اخیر پیشرفت سریعی داشته و سرمایه گذاری های خوبی بر روی صنعت توریست و گردشگری آن انجام شده بطوریکه با کمی قدم زدن در شهر ایروان متوجه تعداد زیاد هتل ها خواهید شد در این بین هتل 4 ستاره مریوت ایروان با ارائه خدمات متفاوت و با کیفیتی مشتریان زیادی را به خود جلب کرده که اکثرا از کشورهای اروپایی هستند . 

[عکس: DqKdWFPcQ.jpg]

هتل مریوت در میدان جمهوری قرار دارد و موقعیت مکانی آن بر اهمیت و کیفیت آن افزوده است چرا که میدان جمهوری مهم ترین میدان شهر ایروان محسوب میشود و به بسیاری از موزه ها و مکان های تفریحی نزدیک است شب ها هم میتوانید از برنامه مفرح رقص فواره ها دیدن کنید .
هتل مریوت دارای 226 اتاق است و از امکانات هتل میتوان به سرویس اتاق 24 ساعته ، سالن ورزشی ، مرکز تجاری ، مرکز آبگرم و سونا ، داروخانه ، بوتیک ، آرایشگاه ، گل فروشی ، زمین گلف و تنیس ، صرافی ، سالن کنفرانس و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد .
اتاق ها بزرگ و دلباز با چشم انداز بینظیر از کوه های آرارات و میدان جمهوری با دیزاین و مبلمان های مدرن ، حمام اختصاصی با وان ، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون متصل به ماهواره است .
متاسفانه به دلیل قیمت بالای این هتل آژانس های مسافرتی کمتر از این هتل در تور ارمنستان خود استفاده میکنند اگر به دنبال هتلی شیک و تمیز با خدمات با کیفیت میگردید هتل مریوت برای شما مناسب خواهد بود.
استخر:
جکوزی - مرکز سلامت و آبگرم 
امکانات ورزشی:
مرکز بدنسازی 
خدمات:
- امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - کرایه ماشین - فکس و کپی - مرکز تجارت - سرویس مستخدم - سرویس اتو شلوار 
سایر امکانات:
- رستوران - اتاق و امکانات برای معلولین - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - فروشگاه در هتل - تهویه - تریا - گرمایش 





منبع: تور ارمنستان هتل ماریوت
پاسخ


پیام‌های این موضوع
تور ارمنستان هتل رجینه - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹, ۰۱:۴۱ ب.ظ
RE: تور ارمنستان هتل رجینه - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹, ۰۱:۴۶ ب.ظ
RE: تور ارمنستان هتل رجینه - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹, ۰۲:۰۷ ب.ظ
RE: تور ارمنستان هتل رجینه - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰, ۱۲:۲۸ ب.ظ
RE: تور ارمنستان هتل رجینه - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰, ۱۲:۳۴ ب.ظ
RE: تور ارمنستان هتل رجینه - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰, ۱۲:۴۲ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان