انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
4 راه منحصر به فرد برای کشف یک شهر جدید

4 راه منحصر به فرد برای کشف یک شهر جدید

#1
4 راه منحصر به فرد برای کشف یک شهر جدید
[عکس: tPgQWuocrbv.jpg]
شهرهای جدید با هیجانات منحصر به فرد انتخاب شده اند. ازجمله این هیجانات می توان به مواد غذایی، معماری، فرهنگ، مردم، مناظر و صداها اشاره کرد. سوال این است که چگونه به بهترین وجه آن همه آن را ببینیم؟ روش های بسیار زیادی برای کشف یک شهر جدید وجود دارند، در اینجا به برسی 5 مورد علاقه که ممکن است به شما کمک کند می پردازیم:
 
یک موضوع برای روز خود انتخاب کنید
می توانید به آسانی از مناظر شهر لذت ببرید، اما واقعا ممکن است که تمرکز خود را برای لذت بردن از بودن در یک محل خاص یا جاذبه بگذارید. برای اولین بار چه چیزی از آن شهر شما را به خود مجذوب کرد تا برای کشف عمیق تر آن بخواهید به آنجا بروید؟ شاید برای علاقه شخصی یا خوش گذراندن به آنجا می روید. موضوع شما می تواند شامل کافه رقص، بازدید از گالری های هنری، لذت بردن از سفر دریایی و یا تمرکز بر روی هر چیزی از جمله حیوانات و معماری باشد. گذینه های زیادی وجود دارند. نگران نباشید چیزی را که دوست دارید انتخاب کنید، و به دنبال کشف شهر جدید از زاویه دید خود برود.
 
چرخه شهر
این مورد معمولا راه مورد علاقه ای برای تجربه یک شهر در مکانی هایی مانند اروپا و یا سراسر جهان می باشد. دوچرخه سواری شما را قادر می سازد که به راحتی به پارک ها و خیابان ها بروید و از یک دید جدید به فضای اطراف نگاه کنید. این روش سریعتر از راه رفتن است، اما به اندازه کافی برای رفتن به مناطق جدید کند است. این روش بهترین راه برای دیدن یک منطقه جدید و گشتن در آن منطقه می باشد. فقط قبل از شروع ماجراجویی از سالم بودن قطعات دوچرخه خود مطمئن شوید و یک برنامه کلی برای سفر خود تهیه کنید.
 
 
پیوستن به یک گروه
معمولا در شهرهای بزرگ کلوب های سرگرمی گروه علاقه مندان به چیزهای خاص وجود دارند. شما می توانید به راحتی از طریق اینترنت آنها را پیدا کنید، این گروه ها تقریبا همیشه از تازه واردان کنجکاو استقبال می کنند. با این کار نه تنها از جنبه های منحصر به فرد آن که مثلا دیدن از شهر استفاده می کنید، بلکه عضویت در این گروه ها شگفت انگیز و بسیار سرگرم کننده می باشد. یکی از راه های بسیار عالی برای دیدن چیزهایی از دیدگاه محلی، پیوستن به یک گروه برای ملاقات در صبح ها می باشد. نه تنها بازدید گروهی بهترین راه برای دیدن شهر می باشد بلکه ممکن است در بین هم گروهی های خود دوستان جدیدی پیدا کنید.
 
 
شکار لحظه ها عکاسی
 
قبل از اینکه از خانه خارج شوید، لیستی از آیتم هایی که برای عکاسی در شهر مناسب هستند را انتخاب کنید یا می توانید به صورت آنلاین به جستجو و پرسیدن از دیگران برای یافتن جاهای مختلف بپردازید. عکاسی کردن در شهر کار خلاقانه و سرگرم کننده ای می باشد که می توانید به بهانه آن کل شهر را بگردید. لازم نیست که فقط به مکان های خاص و یا عجیب و غریب بروید، بلکه می توانید از هر منظره ای هر چند ساده، بهترین لذت و استفاده را ببرید. شکار شما می تواند یک نمای نزدیک از طبیعت، اسپرسو کامل، یک پل هنگام غروب آفتاب، مجموعه ای از عواطف و احساسات یا هر منطقه ای از شهر باشد. شما می توانید با عکس گرفتن از بطری های شکسته و کیسه های پلاستیکی رها شده در طبیعت، محصولات الکتریکی دور انداخته شده و محل دفن زباله ها، احساسات مردم را برای حفظ محیط خود برانگیزید.



منبع:http://tripvc.com/Detail/%D9%85%D8%B9%D8...8%D8%B1/17
پاسخ


پیام‌های این موضوع
4 راه منحصر به فرد برای کشف یک شهر جدید - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۱, ۱۲:۵۲ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان