انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مکان های دیدنی جهان!

مکان های دیدنی جهان!

#17
منبع: درباره تور ارمنستان
 که واقع در تقاطع اروپا، آسیای غربی و شرق میانه است، دارای گذشته ای است که اگر پر حادثه نبود، چیزی را ثابت نمی کرد. در طول قرن ها، به تناوب، توسط رومیان، ایرانیان، اعراب، مغول ها، ترکان عثمانی، و روس ها، تقسیم و فتح شده است. ارامنه، برای حفظ هویت ملی- شاخه ای از میهن پرستی که اشتیاق به داشتن در تمامی جنبه های زندگی ملی نفوذ کرده است- مجبور به کار سخت بوده اند.
[عکس: p1.jpg]
این کشور، در سال 301 میلادی، اولین کشور مسیحی جهان شد، 100 سال بعد، به سختی الفبای خود را توسعه داد و برای اولین بار از نسل کشی قرن 20 م رنج برد.
این کشور، پس از یک تجربه ی کوتاه از استقلال از 1918 تا 1922، تسلیم حکومت شوروی که تحت فرمانروایی حکومت بلشویکی بود، شد. هنگامی که استالین، شروع به زدودن تعداد کثیری از افراد و آزار و اذیت کلیسا کرد، دوره ی کوتاه ثبات به پایان رسید. پس از مرگ استالین، خروشچف، یک دوره ی شکوفایی اقتصادی و فنی را برای این کشور به ارمغان آورد. اما این اصلاحات، برای جلب رضایت ، که در زمره ی نخستین کسانی بودند که به آنها اجازه داده شد تا نارضایتی خود را با ظهور گلاسنوست، نشان دهند، کافی نبود. به دنبال برخی تظاهرات و درگیری های خشونت آمیز در سال 1991، این کشور، نخستین جمهوری غیر بالکتیکی شد که اعلام استقلال و جدایی از اتحاد جماهیر شوروی کرد.
امروز، ارمنستان، کشوری با ثبات با رهبری منتخب و دموکراتیک، و اقتصادی رو به بالا است. هنوز، برخی از تنش ها با آذربایجان باقی مانده است و مهاجرتهای گسترده، پس از دهه ها، به یک پراکندگی جمعیتی ایکه بیش تر از سکنه ی این کشور است، منجر شده است، اما با در نظر گرفتن تاریخ ارمنستان، آینده ی این کشور نسبتا گلگون به نظر می رسد. در سال های اخیر  از کشور های جهان در حال برگزاری می باشد که سبب بهبود توریسم در این کشور شده است.
5 تن از مشاهیر ارمنی تبار
1.آندره آغاسی
مشت زن سابق المپیک، امانوئل آغاسی، در لاس وگاس، از پدری از نسل ارمنستان متولد شد. این شخص که هشت بار قهرمان گرند اسلم شد و دارنده ی مدال طلای المپیک است، به طور گشترده به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تنیس در تمام دوران ها، محسوب می گردد. او با تمایلی شدید به شاه ماهی های boofy[K1]  و شلوارهای صورتی کمرنگ استرج، و خلبان های مسخره،  قطعا شخصی است که احساسات ش در مورد مد شک برانگیز است.
2.کیم کارداشیان
کیم کارداشیان، شخصی مقتدر، طراح لباس، تندیسی جنسی، و فیلم سازی گاه به گاه، است. که نسبتا یکی از شناخته شده ترین افراد در جهان است. پدر او رابرت، که اتفاقا وکیل سیمپسون بود، فرزند یکی از مهاجران ارمنی بود. در سال 2010، کیم از طرف پتا، به عنوان یکی از 5 نفر یا سازمان بدتر در زمینه ی رفاه حیوانات نامید شد. او پیش از این تلاش کرد تا شهرتش را با این مثال، توصیف کند. « یک خرس می تواند شعبده بازی کند  و روی یک توپ بایستد. او با استعداد است اما مشهور نیست. آیا منظورم را می فهمید؟ » اوم.... هیچ.  
3. گروه آو ا داون
دارون ملکیان سخت پروژ- راکرز، سرج تانکیان، شاوو ادادجیان، و جان دولمایان، که همگی جایزه ی گرامی سیستم گروه آمریکایی داون را برنده شدند، همگی از نسل ارمنی هستند. این گروه، به شدت سیاسی است و به طور منظم، در قتل عام ارامنه، جهت شناسایی رسمی دولت های آمریکا و ترکیه مبارزه کرد. &ndash این گروه، برای اینکه تانکیان، در سال 2011، جایزه ی نخست وزیری را دریافت نماید، فعالیت کردند.
4. شر
یکی دیگر از نوازندگان از نسل امریکایی ارمنی، سرکیسیان شریلین است که بیشتر، با نام شر، شناخته شده است. در حالیکه، کمی از احساسات موسیقیایی گروه داون را داشت، احتمالا نمی خواست که به طور خیلی شدیدی در طول دوران 80 ، در گروه رو به بالا، به بیرون نگاه کند.
5. ملکه دیانا
آزمایشات ژنتیکی اخیر که به عنوان DNA بریتانیایی، انجام شد، نشان می دهد که دیانا، «شاهزاده ی مردم»، تا حدودی ارمنی بوده است. آرایش 64/1 م اصل و نسب او، معلوم نیست که چه تاثیری روی نسل های آینده خواهد داشت. &ndash به جز ، پرنسس جرج، که در حال حاضر، حتا بهتر از آنچه که بود، به نظر می رسد.



پاسخ


پیام‌های این موضوع
مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵, ۰۱:۵۷ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵, ۰۲:۰۰ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط atena9568 - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵, ۰۲:۵۳ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵, ۰۲:۰۶ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵, ۰۲:۰۷ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶, ۰۹:۳۷ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶, ۰۹:۴۸ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷, ۰۸:۳۰ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷, ۰۸:۴۱ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷, ۰۸:۴۸ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۱, ۱۱:۱۵ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۱, ۱۱:۳۹ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۱, ۱۱:۵۳ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴, ۰۱:۲۷ ق.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴, ۰۱:۳۱ ق.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴, ۰۱:۳۹ ق.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵, ۱۰:۵۹ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵, ۱۱:۰۳ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵, ۱۱:۰۹ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷, ۱۰:۲۲ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷, ۱۰:۲۸ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷, ۱۰:۳۵ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط atena9568 - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵, ۱۱:۰۴ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان