انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سرعت پایین دانلود (برنامه نویسی اندروید)

سرعت پایین دانلود (برنامه نویسی اندروید)

#8
شما باید خطایابی کنید و متن خطا را بیابید :

کلید شماره 813

کلید شماره 3083

بر اساس سرنخ هایی که از متن خطا به دست می آورید، منبع مشکل را پیدا کنید (همچنین می توانید Log نویسی کنید). متن خطا را در اینترنت جستجو کنید تا راه حل ها را بیابید (اگر خطا در ((پروژه اصلی)) ایجاد شده بود، نه پروژه خودتان، تذکر بدهید تا سایر دوستان نیز آگاه شوند).

اگر خود پروژه اصلی درست کار می کند (که بنده نیز آن را تست کرده ام)، اما هنگامی که آن را در پروژه اندروید خود به کار می برید، با مشکل روبرو می شوید، آنگاه باید ببینید که چه بخشی از کدها در هنگام انتقال به پروژه دیگر، نیاز به تغییرات دارند (یا آنها را به اشتباه در پروژه خود به کار برده اید). بنده قبلا این کار را انجام داده ام، اما حضور ذهن ندارم تا بتوانم شما را راهنمایی کنم.

اگر مشکلی در خود ((پروژه اصلی)) بود، آن را ذکر کنید (متن خطا را بیان کنید و بفرمایید در چه نسخه اندرویدی مشکل به وجود آمده).

Flower
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
RE: سرعت پایین دانلود - توسط admin - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲, ۱۰:۵۰ ق.ظ
RE: سرعت پایین دانلود - توسط mcn.nice - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲, ۰۲:۱۹ ب.ظ
RE: سرعت پایین دانلود (برنامه نویسی اندروید) - توسط admin - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷, ۱۰:۰۷ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان