انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سرعت پایین دانلود (برنامه نویسی اندروید)

سرعت پایین دانلود (برنامه نویسی اندروید)

#2
سلام.
ممنون.  Flower

در کلید شماره 296 ، کد زیر را بیابید :

کد پی‌اچ‌پی:
mProgressDialog.setCancelable(true); 


در آن، عبارت true را به false تغییر بدهید تا با اشاره کاربر، cancel نشود.

-----------------------

در مورد سرعت دانلود، اگر کد به درستی نوشته شده باشد، نباید تاثیری در سرعت دانلود داشته باشد (سرعت دانلود به سرور اینترنتی و همچنین ارتباط اینترنتی شما با آن سرور بستگی دارد، یعنی یا محدودیت از خود سرور اینترنتی حاوی فایل است یا از سرعت اتصال شما به اینترنت). اگر در مورد اینکه کدها سرعت را پایین می آورند (که البته بعید است) شک داشتید، پروژه اندروید موجود در موضوع زیر را دریافت نموده و مقایسه کنید :

http://www.kelidestan.com/forum/showthread.php?tid=4963

اما به هر حال توصیه می کنم قابلیت های شرح داده شده در موضوع بالا را حتما بخوانید، زیرا نسبت به کلیدی که ذکر کردید، حرفه ای تر است.

-----------------------

در مورد نمایش میزان پیشرفت دانلود در بخشی دیگر، معمولا دانلودها توسط Service انجام می شوند تا حتی با خروج کاربر از برنامه اندروید، دانلود ادامه پیدا کند (در موضوعی که معرفی کردم، از Service استفاده شده)، در این موارد، اگر بخواهند میزان پیشرفت را در یک Activity نمایش بدهند (یا در محل های مختلف از برنامه اندروید)، از BroadcastReceiver استفاده می شود. مفاهیم مربوط به BroadcastReceiver را بررسی نمایید (یا یک مثال از آن برای نمایش میزان پیشرفت دانلود را در اینترنت بیابید).

Flower
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط mcn.nice ، داش بهروز


پیام‌های این موضوع
RE: سرعت پایین دانلود - توسط admin - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲, ۱۰:۵۰ ق.ظ
RE: سرعت پایین دانلود - توسط mcn.nice - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲, ۰۲:۱۹ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان