انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل فارسی نوشتن در mysql (برنامه نویسی اندروید)

مشکل فارسی نوشتن در mysql (برنامه نویسی اندروید)

#2
سلام.
با توجه به اینکه گفتید نمایش خروجی صفحه بر اساس ساختار json (خروجی به صورت نمایش متن ذخیره شده در پایگاه داده)، در مرورگر اینترنت به درستی نمایش داده می شود، بنابراین مراحل ارسال اطلاعات به سرور، ذخیره در پایگاه داده و بعد ایجاد ساختار در خروجی صفحه، به درستی اجرا شده اند و تنها هنگامی که اطلاعات از صفحه موجود در سرور اینترنتی، دریافت شده و در برنامه اندروید نمایش داده می شوند، کاراکترهای فارسی مشکل دارند.
بنابراین توصیه می کنم کلید زیر را بخوانید :

کلید شماره 292

البته بخش مربوط به پردازش json در برنامه اندروید را ذکر نکردید (استخراج JSONObject از متن دریافت شده و پردازش و ...)، ولی به احتمال زیاد، مشکل از این مورد می باشد.

-------------------------------------------

اما اگر در سمت سرور اینترنتی به درستی ذخیره نشده باشد، باید موارد دیگری چک شوند (البته همینکه گفتید در مرورگر به درستی نمایش داده می شوند، نباید مشکلی باشد). برای چک کردن پایگاه داده، کافی است از طریق phpMyAdmin ، اطلاعات ذخیره شده در پایگاه داده و جدول های آن چک شوند (بد نیست کلید شماره 571 را در زمینه ذخیره صحیح متن های فارسی در پایگاه داده MySQL بخوانید). برای چک کردن خروجی صفحه در مرورگر اینترنت هم می توان موقتا چارچوب HTML را به صفحه اضافه کرد تا متن فارسی را به درستی در مرورگر اینترنت مشاهده نمایید (بعد باید چارچوب HTML حذف شود، در غیر این صورت، در برنامه اندروید با خطا روبرو می شویم).

Flower
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط goodgame


پیام‌های این موضوع
RE: مشکل فارس نوشتن در mysql (برنامه نویسی اندروید) - توسط admin - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹, ۰۸:۵۵ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان