انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دریافت اطلاعات از سرور اینترنت (برنامه نویسی اندروید)

دریافت اطلاعات از سرور اینترنت (برنامه نویسی اندروید)

#6
(۱۳۹۴/۰۹/۱۸, ۰۵:۱۴ ب.ظ)mcn.nice نوشته: نتیجه من به صورت نامفهومه !

فکر می کنم با json_encode درست بشه و نتیجه select درست است ، ولی بازم چیزی در لیست نمایش داده نمی شود برنامه اندروید تغییرات دیگری نیاز ندارد؟

منظورتان را از ((نامفهوم)) متوجه نشدم، ولی اگر کاراکترهای متن، فارسی باشند، هنگام تست صفحه (در مرورگر اینترنت)، کاراکترها را به شکل دیگری می بینیم (پس از این بابت، جای نگرانی نیست). دلیلش این است که ما چارچوب HTML را در خروجی ذکر نمی کنم (اگر چک کردن متن فارسی مهم بود، یک صفحه تست دیگر ایجاد کنید و متن را در چارچوب HTML قرار بدهید تا متن فارسی را به شکل صحیح ببینید، اما این مورد، تنها برای تست است و آن را برای صفحه اصلی به کار نبرید).
من بخش پردازش متن دریافتی با روش های مرتبط با json را در کدی که در ارسال اول قرار داده بودید، ندیدم. فکر می کنم همین کلید 2651 که ذکر کردید را اگز کامل بخوانید و تست کنید، تمامی این موارد روشن خواهد شد. 

برای گیج نشدن، به صورت مرحله بندی پیش بروید (منظورم در پروژه خودتان است) :

گام اول : خروجی صفحه PHP را در مرورگر اینترنت به دست بیاورید (آنچه قصد دارید برنامه دریافت کند) (می توانید ابتدا آن را با یک متن انگلیسی تست کنید و بعد به سراغ متن فارسی بروید)
گام دوم : همین متن را توسط برنامه اندروید دریافت کرده و در یک TextView نمایش بدهید (تا حداقل از دریافت صحیح متن، اطمینان پیدا کنید)
گام سوم : از متن دریافتی، مقادیری که در آن ذکر شده اند (با ساختار json) را با روش های مرتبط با json ، استخراج کرده و در یک آرایه (Array یا ArrayList) ذخیره کنید و بعد با روشی دلخواه، صحت مقادیر را چک کنید (مثلا با Log نویسی یا با نمایش توسط روش Toast به صورت یک پیام کوتاه چند ثانیه ای)
گام چهارم : از آرایه ساخت شده، برای ساخت و نمایش ListView استفاده کنید.


در مورد کلید شماره 2651 ، کلید مورد نظر دارای پروژه اندروید است. آن را دریافت کنید و بررسی های لازم را بر روی آن پروژه انجام دهید.

Flower
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
RE: دریافت اطلاعات از سرور اینترنت - توسط admin - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸, ۰۳:۴۶ ب.ظ
RE: دریافت اطلاعات از سرور اینترنت - توسط mcn.nice - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸, ۰۵:۱۴ ب.ظ
RE: دریافت اطلاعات از سرور اینترنت - توسط admin - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸, ۰۷:۲۳ ب.ظ
RE: دریافت اطلاعات از سرور اینترنت - توسط mcn.nice - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸, ۰۷:۴۱ ب.ظ
RE: دریافت اطلاعات از سرور اینترنت - توسط mcn.nice - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸, ۰۵:۲۱ ب.ظ
RE: دریافت اطلاعات از سرور اینترنت - توسط mcn.nice - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸, ۰۷:۲۰ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان