انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل آپدیت نرم افزار به دلیل keystore متفاوت (برنامه نویسی اندروید)

مشکل آپدیت نرم افزار به دلیل keystore متفاوت (برنامه نویسی اندروید)

#2
سلام.
هر زمان که فایل apk می سازیم، حتما به یک keystore نیاز داریم. بنابراین در ساخت آن فایل apk که از پوشه bin برداشته اید نیز یک keystore به کار رفته است که همان keystore پیش فرض برنامه Eclipse می باشد. وقتی هم که ما برنامه اندروید را توسط Eclipse بر روی گوشی واقعی (یا شبیه ساز) نصب می کنیم، همین فایل apk به کار می رود (بنابراین در این حالت ها نیز keystore به کار رفته همان keystore پیش فرض برنامه Eclipse می باشد).
اگر در مورد keystore  پیش فرض Eclipse اطلاعاتی ندارید، موضوع زیر را بخوانید :

http://www.kelidestan.com/forum/showthread.php?tid=4931

بنابراین شما باید فایل apk جدید را هم باز بر اساس همان keystore بسازید (ببینید اطلاعات keystore در برنامه Eclipse چه بوده). البته برای سایر برنامه های اندروید خود حتما یک keystore اختصاصی بسازید تا سایر افراد نتوانند برای برنامه های اندروید شما نسخه های جدید طراحی کنند (گوشی به نصب برنامه های آنها ایراد بگیرد و اجازه ندهد).

در ضمن، گوشی که به دلیل تفاوت keystore حتما اخطار می دهد، می خواستم بدونم که هنگام آپلود فایل apk جدید در پنل بازار (کافه بازار)، خود سایت بازار هم به شما اخطار داد ؟ یا اینکه در همین مرحله تست متوجه شدید و آپلود نکردید.

Flower 
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
RE: مشکل آپدیت نرم افزار (برنامه نویسی اندروید) - توسط admin - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹, ۰۲:۵۱ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان