انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خطا موقع ساخت پروژه اندروید جدید (خطای No resource found that matches the)

خطا موقع ساخت پروژه اندروید جدید (خطای No resource found that matches the)

#2
سلام.
خطاهایی که با متن No resource found that matches the شروع می شوند، معمولا به دلیل های زیر می باشند :

1- عدم وجود API های مناسب (معمولا آخرین API ها) --> که بعد target را برابر آن قرار می دهیم (روی پروژه اندروید، کلیک سمت راست و بعد انتخاب گزینه Properties ، انتخاب شاخه Android و در انتها انتخاب نسخه مورد نظرتان برای target که البته در لیست، تنها API هایی که دانلود کرده باشید، نمایش داده می شوند)
2- عدم ارجاع به نسخه ای از کتابخانه appcompat (البته این مورد برای همه پروژه ها لازم نیست، یعنی همه پروژه ها به به کتابخانه های appcompat نیاز ندارند)
3- موارد دیگر (...)
چون شما گفتید که appcompat_v7 بالای پروژه ساخته شده (به عنوان یک Library در پروژه اندروید به آن ارجاع داده می شود)، پس احتمالا مشکل از همان مورد اول می باشد. بنابراین API های جدید را دانلود کرده و بعد مطابق روند توضیح داده شده، target را به جدیدترین API تغییر بدهید.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
RE: خطا موقع ساخت پروژه اندروید جدید - توسط admin - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳, ۰۸:۳۸ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان