انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال در باره درج متن و عکس در مبحث (در برنامه نویسی اندروید)

سوال در باره درج متن و عکس در مبحث (در برنامه نویسی اندروید)

#5
سلام.
یک راه حل ساده، ساخت صفحه های HTML و نمایش آنها در عنصر WebView می باشد :

کلید شماره 2633

-------------------------------------------------------

البته موردی هم که گفتند تگ هایی به عنوان عکس ها قرار داده شد و بعد با کدهای java و پردازش متن مربوط به مبحث، به جای آنها عنصر ImageView قرار بدهیم، می تواند یک انتخاب حرفه ای تر و البته سختتر باشد (باید روی آن کار کنید). ما یک متن داریم که برای مبحث است. شروع به پردازش بر اساس عبارات قاعده مند (regular expressions) می کنید، یعنی می گویید ابتدای رشته (String) حاوی آن متن تا اولین علامت > برگردانده شود (این بخش را از خود String حذف می کنید)، برای این بخش، یک TextView می سازید و متن را در آن نمایش می دهید. خوب حالا باید کل تگ از String برداشته شود، پس می گوییم از اولین کاراکتر (علامت >Wink تا اولین علامت < از ابتدای String برگردانده شود (و همچنین از String حذف شود) و از آن، نام عکس را استخراج می کنیم (زیرا باید نام عکس در تگ ذکر شود) (پردازش بر اساس عبارات قاعده مند). نام عکس را که داشته باشیم، تنها باید یک عنصر Imageview بسازیم و عکس را در آن نمایش بدهیم. و ...
بنابراین در این حالت، بیشتر با عبارات قاعده مند (regular expressions) سر و کار دارید و باید به دنبال یادگیری آنها بروید.
بد نیست نگاهی به بخش عبارات قاعده مند (regular expressions) در کلیدستان بیندازید (البته به صورت کلی و برای همه زبان ها است، اما مثال های مربوط به اندروید (java) را می توانید در اینترنت بیابید) :

http://www.kelidestan.com/regular-expressions/index.php

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
RE: سوال در باره متن - توسط rouhollah - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸, ۱۰:۴۶ ق.ظ
RE: سوال در باره متن - توسط mehran_ab - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸, ۰۱:۰۱ ب.ظ
RE: سوال در باره متن - توسط hamidreza2000 - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸, ۰۱:۴۵ ب.ظ
RE: سوال در باره متن - توسط admin - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸, ۱۰:۳۴ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان