انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ساخت پروژه تماس با ما در آندروید + PHP + سورس پروژه

ساخت پروژه تماس با ما در آندروید + PHP + سورس پروژه

#10
(۱۳۹۴/۰۹/۱۸, ۰۱:۴۶ ق.ظ)hamidreza2000 نوشته: دوست عزیز بخبشید من تازه دارم کار با سرورو یاد میگیرم میخوام بدونم اون کدی که گزاشتید نوشتید فایل PHP در اولین پستتون

اونو باید داخل لکلیپس بسازم یا رو هاست اگه رو اکلیپس باید بزارم چجوری بزارم

سلام.
فایل های php باید در سرور اینترنتی قرار داده شوند.
شما فایل php را با استفاده از هر ویرایشگر متن (مثل همین Eclipse یا Notepad یا Adobe Dreamweaver یا ...) می توانید بسازید، اما بعد از ساخت، باید فایل را بر روی سرور اینترنتی قرار بدهید. ساخت فایل php ، ارتباطی با ساخت فایل های خود پروژه اندروید ندارد.
اگر خواستید فایل php را در کامپیوتر خودتان تست کنید (اجرا کنید)، می توانید از نرم افزارهای شبیه ساز مثل Wamp Server استفاده نمایید (کلید شماره 367).

hamidreza2000 نوشته: یه سوال دیگه اینا که رفت تو دیتابیس من چجوری بفهمم اطلاعات کجا رفته

شما قبلا باید database را ساخته باشید (حالا یا از طریق کدنویسی php و ارتباط با پایگاه داده MySQL یا از طریق رابط گرافیکی phpMyAdmin). بعد برای دیدن اطلاعات ذخیره شده در database نیز از همین دو روش (از طریق کدنویسی PHP یا از طریق phpMyAdmin) می توانید اقدام نمایید. در این مورد، آموزش های بخش MySQL را بخوانید :

http://www.kelidestan.com/mysql/index.php

Flower
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
RE: ساخت پروژه تماس با ما در آندروید + PHP + سورس پروژه - توسط admin - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸, ۰۳:۰۹ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان