انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل با برخی متنهای تکست (Text) (در اندروید)

مشکل با برخی متنهای تکست (Text) (در اندروید)

#4
سلام.
به لینک زیر بروید :

http://slayeroffice.com/tools/ascii/

در آن لینک، کادری وجود دارد که شما حرف مورد نظرتان را وارد می کنید و کد معادل آن نمایش داده می شود (البته برای ASCII). حالا یک بار حرف ((ی)) را از کیبورد زده و معادل آن را یادداشت کنید. سپس حرف ((ی)) که گفتید در متن بوده و تفاوت داشته را در کادر کپی کرده و تست کنید و ببینید کد معادلش چیست. اگر این دو متفاوت باشند، پس با دو کاراکتر متفاوت روبرو هستیم (اگرچه ظاهرشان یکسان به نظر می آید).
راه حلی که به نظر بنده می رسد این است که تمامی کاراکترهای مشکل دار را شناسایی کرده و سپس در کد java ، قبل از استفاده از روش contains (برای چک کردن اینکه کلمه جستجو در رشته (String) وجود دارد یا خیر)، حروف مشکل دار را دو به دو جایگزین کنید (جایگزین با حرف صحیح که توسط کیبورد تایپ می شود).
البته در زمان ذخیره متن ها نیز می توان این کار را انجام داد (مثلا با یک form که توسط زبان PHP پردازش می شود)، اما روش قبلی ساده تر و کم دردسر می باشد.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط mohseen ، داش بهروز


پیام‌های این موضوع
RE: مشکل با برخی متنهای تکست - توسط alizzz - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸, ۰۱:۲۱ ب.ظ
RE: مشکل با برخی متنهای تکست - توسط mohseen - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸, ۰۳:۵۴ ب.ظ
RE: مشکل با برخی متنهای تکست (Text) (در اندروید) - توسط admin - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸, ۰۸:۱۴ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان