انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ساخت مجموعه تصویری آموزش برنامه نویسی اندروید توسط مدیر سایت کلیدستان

ساخت مجموعه تصویری آموزش برنامه نویسی اندروید توسط مدیر سایت کلیدستان

#5
(۱۳۹۴/۰۳/۱۷, ۰۹:۴۵ ق.ظ)'00Alireza00' نوشته: 2-فصل های  آموزشی رو به صورت یک پکیج نزارین ... خیلی از کاربرا فقط به بخش هایی ازفصل ها احتیاج دارن ...

 


بله بنده نیز تقریبا به این نتیجه رسیده ام که بهتر است آموزش ها به صورت مبحث های جداگانه قابل خرید (و نه یک مجموعه که کاربر مجبور باشد کل آن را بخرد) ارائه شود. اینگونه فرد می تواند ابتدا بخش های رایگان را مشاهده کند، بعد که از کیفیت راضی بود، چند مبحث (کلید) ابتدایی را خریداری نموده و آنها را پیاده سازی نماید و همین طور با پیشرفت در یادگیری، به خرید بخش های جدیدتر اقدام نماید. 
البته به این صورت، مبلغ اولیه خریدها پایین می آید، اما انگیزه بنده برای افزایش کیفیت مبحث ها و همچنین تعداد مخاطبین، افزایش خواهد یافت. 

-----------------------------------------------

اگر آموزش ها به این صورت ارائه شوند، حتی خود کاربران سایت هم می توانند در تهیه ((آموزش های اضافی)) مشارکت کنند، به این صورت که درصد زیادی از مبلغ خرید، به کاربر سازنده آن آموزش پرداخت و بخشی نیز سهم کلیدستان باشد. کاربران نیز مجبور به خرید دامنه و هاست برای ارائه آموزش های خود نخواهند بود. 
منظورم از ((آموزش های اضافی)) این است که بنده کلیه مباحث مورد نظرم را خواهم ساخت و اینگونه نیست که مثلا اگر یک مبحث پایه توسط یک کاربر آموزش داده شود، بنده آن را رها کنم. کاربران می توانند به آموزش هر مبحث دلخواه بپردازند و بنده نیز آموزش هایی برای تمامی سرفصل های مهم خواهم ساخت و سعی می کنم مجموعه آموزشی خود (غیر از مباحث کاربران) را به یک مجموعه کامل و با کیفیت تبدیل کنم. سپس همه این موارد در کنار هم در دسته بندی های مناسب نمایش داده می شوند و مخطبین می توانند مباحث انتخابی و مورد نظر خود را خریداری نمایند.
دوستانی که در این زمینه تمایل به همکاری دارند (برای ساخت آموزش های اضافی و جدا از آموزش های این مجموعه)، به بنده پیام خصوصی بدهند. لطفا قبل از هماهنگی با اینجانب، تهیه آموزش را شروع نکنید.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط 00Alireza00


پیام‌های این موضوع
RE: ساخت مجموعه تصویری آموزش برنامه نویسی اندروید توسط مدیر سایت کلیدستان - توسط admin - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷, ۱۰:۵۶ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان