انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ساخت مجموعه تصویری آموزش برنامه نویسی اندروید توسط مدیر سایت کلیدستان

ساخت مجموعه تصویری آموزش برنامه نویسی اندروید توسط مدیر سایت کلیدستان

#3
(۱۳۹۴/۰۳/۱۶, ۰۹:۱۵ ب.ظ)'am5152' نوشته: بسیار هم عالی

فقط اگر میشه لطف می کنید بفرمایید چه مباحثی یا سرفصل هایی پوشش داده میشه؟
ممنون
 

 

سرفصل ها بر اساس نظرات کاربران تدوین خواهد شد. ان شاء الله دوستان که نظرشان را اعلام کنند، به مرور سرفصل ها را مشخص کرده و در همان ارسال اول ذکر می کنم.
مسلما مفاهیم پایه، معرفی ابزارها و نرم افزارهای مرتبط و نحوه نصب و استفاده از آنها، آشنایی با ساختار پروژه اندروید، ارائه تعدادی پروژه اندروید با موضوعات مختلف، آشنایی با عناصر مختلف قابل تعریف در پروژه، آشنایی با مفاهیم برنامه نویسی شیء گرا (OOP)، پایگاه داده SQLite ، کار با صوت و تصویر، کار با فایل ها در حافظه گوشی، نمایش انیمیشن، تعامل با سرور اینترنتی و ... (خیلی موارد دیگر) جزء فصل های ابتدایی خواهند بود. 
کار با پایگاه داده MySQL و همچنین موارد ضروری از زبان PHP نیز در مجموعه گنجانده می شود تا دوستان چگونگی ارتباط با سرور اینترنتی را نیز آموزش ببینند.
تمامی مواردی مثل آموزش کامل ساخت بازی با گرافیک ساده، ساخت بازی با گرافیک بالا، بازی آنلاین، برنامه های آنلاین، برنامه های محتوا محور و ... می توانند در مجموعه مورد نظر درج شوند. اما متناسب با آن، قیمت مجموعه افزایش خواهد یافت.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط am5152


پیام‌های این موضوع
RE: ساخت مجموعه تصویری آموزش برنامه نویسی اندروید توسط مدیر سایت کلیدستان - توسط admin - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶, ۱۰:۲۲ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان