انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کدام سایت برای نمایش کلیپ در برنامه ی اندرویدی؟

کدام سایت برای نمایش کلیپ در برنامه ی اندرویدی؟

#6
اولین نکته در گفته هاتون که باید بهش توجه کرد..سایتهایی هستند که ارائه دهنده فضای هاست رایگان برای کاربران خود هستند..این سایتها قابلیت اشتراک گذاری و آپلود کردن فایلهاتون داخل هاستشون رو به شما میدند البته  یه محدودیتهای خاصی همچون پهنای باند و حجم فایلی که آپلود میشه رو اعمال میکنه..به نظر من سمت این سایتها حدالامکان برای بارگزاری مطالب و عکسهای خودتون که در داخل برنامه تون استفاده میکنید نرید..

مهمترین دلیلش هم اینه که هیچ کدوم از این سایتها به شما ضمانت نمیدن که فایلی که بارگزاری کردید رو حفاظت کنند یعنی ممکنه بعد از مدتی از روی هاستشون پاک بشه..مثلا چند تا برنامه داخل مارکتینگ بوده ،که توسعه دهنده فیلمها رو بارگزاری کرده روی یکی از سایتهای گفته شده..
بعد از چند ماه گذشتن از عرضه برنامه.تمامی اطلاعات از هاست سایت برداشته شده..و کاربر وقتی میخواسته عکس یا ....دانلود کنه..برنامه کرش میکنه...
چون شما به صورت دستی url و آدرسی که فایل هاتون رو آپلود کردید رو میدید و هنگامی که مطالب پاک بشه..کار خاصی نمیتونید کنید..مگر اینکه نسخه جدید برنامه رو با یک urlجدید بدید..که این عملا غیر منطقی هست..
این نکته رو فراموش نکنید.که برنامه شما مدتها بعد از عرضه دست استفاده کنندگان قرار دارد،و بحث یک ماه و دوماه نیست..

پس اگر برنامه تون قابلیت آنلاین داره و یا هرچیزی که با هاست و اینترنت درگیره بهتره یه هاست خریداری کنید،چون در اینصورت امنیت مطالبتون رو هاست تضمین میشه..
برای شروع هاست ارزان بخرید..مثلا یه نمونه هاستی مثال میزنم..
فضای هاست:15 گیگ
پهنای باند ماهیانه:150 گیگ
دامین رایگان دارد.
آپتایم:99 درصد و.........
این سرویس رو نت افزار ارائه میده...با قیمت سالیانه فقط 55 هزار تومن..که به نظر من خیلی خوبه و ارزان هست..شما میتونید هاست ارزان قیمت تر هم پیدا کنید.
موفق باشید

 
پاسخ
 سپاس شده توسط admin


پیام‌های این موضوع
RE: کدام سایت برای نمایش کلیپ در برنامه ی اندرویدی؟ - توسط داش بهروز - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷, ۰۴:۵۷ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان