انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ساخت Grideview برای نمایش عکسها (در برنامه نویسی اندروید)

ساخت Grideview برای نمایش عکسها (در برنامه نویسی اندروید)

#2
سلام.
برای ساخت یک GridView برای نمایش تصاویر و اجرا شدن یک سری کد، هنگام اشاره بر روی هر یک از item ها، کلید زیر را بخوانید :

کلید شماره 2776

وقتی روی هر item (که حاوی عکس است) اشاره می کنیم، می خواهیم که همان عکس به صورت بزرگ نمایش داده شود، برای این منظور، موضوع زیر را بخوانید :

http://www.kelidestan.com/forum/showthread.php?tid=5049

برای ایجاد امکان بزرگنمایی (zoom) دو انگشتی، کلید زیر را بخوانید :

کلید شماره 2409

منظورتون از درج نام رو دقیقا متوجه نشدم، ولی اگر قصد دارید که در برنامه اندروید، برای هر عکس، یک متن متناظر ذخیره کنید، از پایگاه داده (SQLite Database) یا SharedPreferences استفاده کنید (با EditText ، متن را دریافت کرده و ذخیره می کنید).  یا اگر قصد دارید که نام متناظر با عکس نمایش داده شود، باید در مرحله ساخت برنامه، آن را در فایل strings.xml یا پایگاه داده یا با هر روش دیگری، ذخیره کرده باشید و با عنصر TextView ، نام عکس را در زیر آن نمایش بدهید.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط m.ahwazian ، mehran_gh


پیام‌های این موضوع
RE: ساخت Grideview (در برنامه نویسی اندروید) - توسط admin - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱, ۰۳:۱۱ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان