انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سایت github.com

سایت github.com

#8
این موارد را دیگر باید از توضیحات برنامه نویس یا جستجو در ساختار پروژه متوجه شوید (منظورم در خود سایت است، اگر دانلود کردید، خود برنامه eclipse هنگام import کردن، تشخیص می دهد که پروزه اندروید هست یا نه). همیشه هم یک پروژه اندروید کامل قرار داده نمی شود و مثلا ممکن است تعدادی کلاس (class) یا کتابخانه (library) برای دانلود گذاشته باشند.
مثلا فرض کنید که یک برنامه نویس در توضیحات خود نوشته که کتابخانه ای (library) برای ساخت انیمیشن در اندروید. بعد تنها یک فایل jar قرار داده است. بنابراین وی فرض کرده که کاربران نحوه استفاده از کتابخانه ها برای پروژه اندروید را می دانند.
هر برنامه نویسی، فرض می کند که مخاطبین یک سری موارد را قبلا تمرین کرده اند، مواردی که حتی ممکن است پیچیده هم باشد !!! و برنامه نویس های با تجربه هم آنها را به سختی پشت سر بگذارند.
خیلی پروژه ها دارای راهنماهایی در همان صفحات هستند یا اینکه لینک به یک مرجع داده اند. شما اگر در پروژه های مختلف جستجو کنید، این موارد را به مرور متوجه خواهید شد. اگر راهنمای یک پروزه ناقص است، به سراغ پروژه های دیگر بروید که راهنماهای کاملی دارند. اصلا شما باید مطمئن شوید که پروزه کامل باشد، همان طور که قبلا هم تذکر دادم، ممکن است پروژه ها فعلا در مرحله کدنویسی باشند و گروه برنامه نویس، آن را بر روی سایت قرار داده اند تا مراحل توسعه آن را طی کنند (بنابراین پروژه هایی را انتخاب کنید که توضیحات کامل دارند و شما خیالتان راحت می شود که این نسخه، برای استفاده همه کاربران است و مشکلی هم نخواهد داشت).
به مرور با تجربه تر می شوید و حتی در مواردی که برنامه نویس، با بی حوصلگی توضیح داده، خیلی از نگفته های وی را هم خواهید دانست.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
سایت github.com - توسط s.saeid - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳, ۰۸:۳۱ ب.ظ
RE: سایت github.com - توسط admin - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴, ۱۱:۰۴ ب.ظ
RE: سایت github.com - توسط s.saeid - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶, ۰۱:۵۸ ب.ظ
RE: سایت github.com - توسط admin - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶, ۰۳:۰۱ ب.ظ
RE: سایت github.com - توسط s.saeid - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶, ۰۷:۳۲ ب.ظ
RE: سایت github.com - توسط admin - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸, ۰۷:۱۸ ب.ظ
RE: سایت github.com - توسط s.saeid - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱, ۱۲:۴۵ ق.ظ
RE: سایت github.com - توسط admin - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱, ۱۱:۰۵ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان