انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
استفاده از تصاویر آپلود شده بر روی دیتابیس اینترنتی (در برنامه نویسی اندروید)

استفاده از تصاویر آپلود شده بر روی دیتابیس اینترنتی (در برنامه نویسی اندروید)

#1
Question 
سلام اساتید محترم
ابتدا عذر خواهی میکنم چون سوال مشابهی را روی همین فروم دیدم ، ولی موضوع جدید ایجاد کردم چون قصد پرسش از جنبه هایی مختلفی دارم.
من قصد نوشتن برنامه ای دارم که تصاویر را از روی دیتابیس روی هاست بخونه و نمایش بده به این صورت که ابتدا تصاویر کوچک روی آیتم های لیست ویو نمایش داده بشه و با لمس ایتم به صفجه جدید منتقل بشیم  که در آون تصویر بزرگ به همراه توضیحاتی درباره تصویر قرار داشته باشه .
1- تا حد امکان میخوام دیتابیس استفاده کنم و تصاویر را مستقیم روی هاست نذارم ، (استفاده از تصاویر روی هاست را کار کردم قبلا)
2- میخواستم بدونم روشی هست که من یک temp از عکس اصلی داشته باشم تا بدون این که عکس اصلی را دانلود کنم temp اون را روی ایتم لیست ویو نشون بدم؟
3- بهتره تصویر را مستقیم روی دیتا بیس بذارم یا ابتدا به رشته تبدیلش کنم و بعد از ش استفاده کنم.
4-برای انتقال تصاویر میشه از JSON یا XML استفاده کرد؟
5- وقتی به وسیله یک صفحه php از  دیتابیس خروجی رشته ای میگیریم این خروجی را نیازی هست به JSON تبدیل کنیم و بعد از آموزشی که در کلید 2651 قرار دادید استفاده کنیم ؟ یا مستقیم میتونیم بدون این تبدیل از آموزش کلید 2651 استفاده کنیم.
و آخرین سوال
6-چطور میشه مقدار بازگشتی از یک دیتابیس mysql را مستقیما به JSON تبدیل کرد ، مثلا وقتی نتیجه کوئری چند ردیف از دیتا بیس میشه ، مستقیما ما رشته JSON این ردیف ها را دریافت کنیم.

یک خواهش هم داشتم ، 
اخیرا گوگل توصیه کرده به جای AsynTask کتابخانه volley در مبحث ارتباط با سرور مورد استفاده قرار بگیره ، من یه مثال آموزشی خوب ازش دیدم ، اگر ممکنه این مثال را تشریح کنید و یک کلید آموزشی ازش ایجاد کنید

http://www.androidhive.info/2014/07/andr...ng-volley/

با تشکر
پاسخ


پیام‌های این موضوع
استفاده از تصاویر آپلود شده بر روی دیتابیس اینترنتی (در برنامه نویسی اندروید) - توسط O.M.I.D - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹, ۰۷:۵۷ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان