انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل در شناساندن فایل های xml به جاوا (در برنامه اندروید)

مشکل در شناساندن فایل های xml به جاوا (در برنامه اندروید)

#7
روشی را در ادامه ذکر می کنم، اما خواهشمندم هر کاربری که قصد دارد آن را به کار ببرد، حتما دو مورد زیر را انجام بدهد :
1- تمامی مراحلی که در ارسال های قبلی راهنمایی شد را انجام بدهد (حداقل چند بار) و تنها اگر دیگر راه حلی نداشت، به سراغ این روش بیاید.
2- یک کپی از پروژه اندروید خود در محلی امن قرار بدهید، سپس این روش را انجام بدهید، اگر جواب نگرفتید، دوباره از همان برنامه ای که کپی کرده اید (back up) استفاده کنید (زیرا اگر تعداد فایل های پروژه شما زیاد باشد، ممکن است که به اشتباه، بخشی از آن را دستکاری کنید).

حالا می رویم سراغ این روش :
یادم می آید یک بار تمام مواردی که ذکر کردم را انجام دادم ولی باز هم کلاس R ساخته نشد. حدس زدم دلیلش خطاهایی است که اتفاقا از همین عدم ساخت کلاس R به وجود می آید، یعنی یک روند متقابل، کلاس R ساخته نشده و باعث خطا می شود و همین خطاها هم باعث عدم ساخت کلاس R در هنگام Clean کردن پروژه اندروید می شوند. بنابراین باید به گونه ای خطاها را برطرف می کردم. بنابراین تمامی بخش هایی که شامل خطا بودند را به حالت توضیح در آوردم. به دلیل عدم شناسایی فایل های xml مربوط به لایه ها، عملا تنها یک چارچوب ساده برای Activity باقی می ماند که اجرا می شد (یعنی حتی لایه گرافیکی هم پردازش نمیشه). در این حالت، دیگر هیچ خطایی در پروژه اندروید باقی نمی ماند (حتما بخش Problems را چک کنید که خطای مهمی در آن نوشته نشده باشد). سپس همان مراحلی که ذکر شد را انجام دادم (یعنی حذف تمامی عبارت های android.R و Clean کردن پروژه اندروید و ...). این دفعه، کلاس R بدون هیچ مشکلی ساخته شد و سپس بخش های به صورت توضیح درآمده را به شکل اول در آوردم و مشاهده کردم که شناسایی شده اند.
بنده این روش را به عنوان آخرین راه حل توصیه می کنم (چون اگر تعداد فایل ها زیاد باشد، به صورت توضیح در آوردن بخش ها، زمان بر خواهد بود، اگر هم جواب نگیرید که دیگر واقعا آزاردهنده بوده است، به هر حال این تجربه ای بود که گفتم بیان کنم).

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط mahsa71


پیام‌های این موضوع
RE: مشکل در شناساندن فایل های xml به جاوا (در برنامه اندروید) - توسط admin - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹, ۱۱:۰۵ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان