انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
استخراج سورس کدهای نرم افزارهای اندرویدی

استخراج سورس کدهای نرم افزارهای اندرویدی

#5
اگر دقیقا بخواهید که کل برنامه اندروید را بسازید (مثلا برای فارسی سازی برنامه خارجی)، کل پروژه اندروید را نیاز دارید که می شود همه آن چیزی که در عکسی که گذاشته بودید، وجود دارد (کدها و منابعی مثل عکس، صدا و ...، در واقع کل ساختار پروژه اندروید). 
حالا ممکنه فردی تنها بخشی از کدهای آن را بخواهد ببیند (مثلا بخواهد ببیند که کدهای بخشی از برنامه اندروید به چه شکل نوشته شده تا از آن ایده بگیرد)، در این حالت هم ممکن است وی با نرم افزارهایی، تنها کدهای java نوشته شده در Activity ها، کلاس ها ( classes )، سرویس ها (services) و ... را به دست بیاورد و به اصطلاح بگوید که به سورس کد (Source Code) برنامه اندروید دسترسی پیدا کرده است. بنابراین اگر جایی مشاهده کردید که فردی تنها چند فایل java از برنامه اندروید به دست آورده و اصطلاح دسترسی به سورس کد را مطرح می کند، منظورش همین مورد دوم می باشد.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
RE: استخراج سورس کدهای نرم افزارهای اندرویدی - توسط admin - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷, ۰۱:۵۳ ق.ظ
RE: برنامه نویسی اندروید - توسط batman1 - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶, ۰۹:۰۹ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان