انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل در حذف تبلیغات google در برنامه اندروید (هنگام فارسی سازی)

مشکل در حذف تبلیغات google در برنامه اندروید (هنگام فارسی سازی)

#3
سلام.
باید در میان کدهای برنامه اندروید، بخش مربوط به تبلیغات را بیابید و آن را حذف کنید، برای این کار هم یا باید به کل کدهای برنامه اندروید تسلط داشته باشید یا اینکه با روش هایی، سعی کنید آن بخش از کدها را بیابید. مثلا ابتدا به نام کلاس ها (class) و Activity های برنامه نگاه کنید و ببینید که از اسمشون می توانید متوجه شوید که کدام مربوط به تبلیغات گوگل است. یا یک Activity را باز کرده و سعی کنید به تمامی بخش های کد آن، یک نگاه کلی بیندازید، بلکه بخش مربوط به تبلیغات مشخص شود.
اگر نشد، خود کدهای مربوط به تبلیغات گوگل را در اینترنت بیابید و بعد به دنبال کدهایی مشابه آن کدها در برنامه اندروید بگردید.
در ضمن، فارسی سازی خیلی ساده نیست و یکی از دوستان، خیلی در این زمینه مشکل داشت. پس ابتدا توصیه می کنم با روشی که در حال فارسی سازی هستید، ابتدا به شکل اصلی آن، برنامه اندروید را فارسی سازی کنید و اگر درست اجرا شد، سپس شروع کنید به اعمال تغییرات مورد نظر خود.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط sahoo


پیام‌های این موضوع
RE: مشکل در حذف تبلیغات google - توسط aliasghar - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲, ۰۷:۰۵ ب.ظ
RE: مشکل در حذف تبلیغات google در برنامه اندروید (هنگام فارسی سازی) - توسط admin - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳, ۱۱:۵۸ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان