انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بررسی اتصال به اینترنت در چند اکتیویتی، در برنامه نویسی اندروید

بررسی اتصال به اینترنت در چند اکتیویتی، در برنامه نویسی اندروید

#13
(۱۳۹۳/۱۰/۰۶, ۰۳:۲۷ ب.ظ)'ramtin2080' نوشته: در کدی که قرار دادید، در صورت اتصال دستگاه به اینترنت MyActivity  اجرا می‌شود. اگر بخواهیم که در هر اکتیویتی که اتصال به اینترنت بررسی می‌شود این خط از کد تغییر کند و اکتیویتی مورد نظر ما اجرا شود، چه باید کرد؟ ( برای مثال با باز نمودن هر اکتیویتی، در صورت برقراری ارتباط با اینترنت خود اکتیویتی اجرا شود)
با تشکر از شما بابت وقتی که صرف پاسخ دادن می‌کنید
 

کد مورد نظر را با توجه به آنچه شما خواسته بودید (کدی که گذاشتید)، نوشتم. یعنی شما می خواستید (بر اساس کد اولیه شما می گویم) که چک شود که اینترنت متصل است یا نه، اگر متصل بود، به Activity دیگری منتقل شود (اگر هم متصل نبود که یک Dialog نمایش داده شود). اکنون اگر شما هدفتان تنها چک کردن اتصال به اینترنت است، آن خط از کدها را حذف کنید تا تنها یک پیام کوتاه با Toast نمایش داده شود (در صورت اتصال به اینترنت) و در همان Activity باقی بمانید.
اگر هم حتما باید به Activity های مختلف بروید، می توانید نام Activity بعدی را به آن ارسال کنید (یک ورودی بر اساس نام Activity بعدی دریافت می کند).
اصولی تر این است که ابتدای اجرای هر Activity ، چک کنید که کاربر به اینترنت متصل است یا نه، اگر متصل نبود که پیامی نمایش داده شود و ادامه کدهای Activity اجرا نشوند، اگرهم متصل بود که کدهای Activity اجرا می شوند. مثلا می توانید تعیین کنید که اتصال به اینترنت چک شود و کلاس (class) مورد نظر، یک متغیر boolean را برگرداند که اگر true بود، کدهای Activity اجرا شوند.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط ramtin2080


پیام‌های این موضوع
RE: بررسی اتصال به اینترنت در چند اکتیویتی، در برنامه نویسی اندروید - توسط admin - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶, ۰۵:۴۴ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان