انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل در نمونه سورس های سایت در بخش برنامه نویسی اندروید

مشکل در نمونه سورس های سایت در بخش برنامه نویسی اندروید

#6
(۱۳۹۳/۰۷/۲۳, ۱۰:۲۵ ق.ظ)'saeid2014' نوشته: همه رو امتحان کردم ولی درست نشد. ضمنا در فایل project.properties خط آخرش اینجوری بود:

کد:
target=Google Inc.:Google APIs:7

که اون تغییری که شما گفته بودی رو انجام دادم ولی هنوز مشکل داره.
 

همان عدد جلوی  APIs را به 11 یا 14 تغییر بدهید.
با توجه به اینکه در پروژه های اندروید مورد نظر، نوع Theme اهمیتی ندارد، بهتر است که اصلا نوع Theme را تغییر بدهیم. یعنی به جای کد زیر :

کد:
parent="Theme.Holo.Light"

این کد را بنویسید :

کد:
parent="android:Theme.Light"

البته این مورد، فعلا برای تست پروژه ها است، ولی در آینده این مشکل را برطرف کنید (یعنی نباید با آن نوع Theme مشکل داشته باشد).

-----------------------------------

چنانچه حتما همان theme مورد نظرتان است، بر روی پروژه اندروید، با موس، کلیک سمت راست کرده و سپس گزینه Properties را انتخاب کنید. سپس در پنجره ای که باز می شود، در بخش Android ، اطمینان حاصل کنید که Build Target بزرگتر از 11 (یا 14) باشد. مثلا عکس زیر را ببینید :

   

-----------------------------------

در هر کدام از روش هایی که گفته شد، بعد از اعمال تغییرات، اگر هنوز پروژه اندروید خطا داشت، حتما متن خطا را چک کنید، شاید مورد دیگری را خطا گرفته باشد.
اگر باز هم درست نشد، بفرمایید که چه نسخه هایی از sdk را نصب کرده اید (به احتمال زیاد، یک نسخه با شماره پایین را نصب کرده اید که این مشکل به وجود آمده است).

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط zanyyy


پیام‌های این موضوع
RE: مشکل در نمونه سورس های سایت در بخش برنامه نویسی اندروید - توسط admin - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳, ۱۲:۰۴ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان