انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
محاسبه بر اساس دو دکمه yes و no ، در برنامه نویسی اندروید

محاسبه بر اساس دو دکمه yes و no ، در برنامه نویسی اندروید

#16
اتفاقا من دقیقا متوجه شدم که با این روش در حال یادگیری هستید و به همین دلیل هم تذکر دادم که بهتر است تمامی مباحث اولیه نوشته شده در سایت را هم بخوانید تا برخی نکات در مسیر یادگیری، جا نیفتند و آنها را هم متوجه شوید (هم در دسته بندی اول و هم مباحث ساده از سایر دسته بندی ها در بخش آموزش برنامه نویسی اندروید). نمی دونم زیاد به انجمن سایت کلیدستان سر می زنید یا نه، ولی من قبل از پاسخ دادن به سوال ها، ابتدا برایم مهم است که پاسخ را به طور دقیق بدانم (یعنی بیخودی با جواب اشتباه، وقت کاربران را تلف نکنم) و دوم هم اینکه اگر به کاربر پاسخ دادم، حتما وی را تشویق کنم که به دنبال یادگیری نکات بیشتر برود.
به هر حال شما تازه شروع کردید و گفتم نکته ای رو جا نندازید. من هم دقیقا با شما هم روحیه هستم و خیلی حوصله خواندن تئوری ندارم و تا کد ننویسم، احساس نمی کنم که چیزی رو یاد گرفتم.
به هر حال، در این مسیر پر هیجان، موفق باشید.

  
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
RE: محاسبه بر اساس دو دکمه yes و no ، در برنامه نویسی اندروید - توسط admin - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶, ۰۶:۵۵ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان