انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل بهم ریختگی و جابجایی عناصر در دستگاه های مختلف اندروید

مشکل بهم ریختگی و جابجایی عناصر در دستگاه های مختلف اندروید

#15
مگر برای لایه گرافیکی آن Activity ها هم فایل های xml دیگری درون سایر پوشه های layout نساخته اید ؟ این عمل را باید برای هر Activity به صورت جداگانه انجام بدهید.
--------------------------
در مورد background ، من خودم با مواردی برخورد داشتم که با این شیوه مشکل حل می شد (یک بار با animation سر و کار داشتم و با دیگر هم با GridView که item های به شکل ImageView داشت). اما همان طور که گفتم، یک مورد پیشنهادی است که باید در مواقع خاص (بستگی به کدها دارد) و به عنوان گزینه های آخر در نظر گرفته شود. نیازی نیست که تمام موارد ImageView را از Background استفاده کنیم.
--------------------------
در مورد contentDescription ، تنها باید یک متن که شامل توضیح مختصری برای عکس هست را برای آن تعیین کنید. البته فکر نمی کنم ازتون خطای جدی گرفته باشه (این مورد به صورت هشدار (warning) نمایش داده میشه). به هر حال، کدش در فایل xml ، به صورت زیر می باشد :

کد:
android:contentDescription="@string/desc"

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
RE: مشکل بهم ریختگی و جابجایی عناصر در دستگاه های مختلف اندروید - توسط admin - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰, ۰۸:۰۹ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان