انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دانلود و اشتراک فایل صوتی در برنامه اندروید

دانلود و اشتراک فایل صوتی در برنامه اندروید

#9
سلام.
زیاد عجله نکنید. هدف سایت کلیدستان این است که آموزش هایی در مورد بخش های مختلف کدنویسی ارائه شود تا دیگر برنامه نویسان، به راحتی موارد مورد نظرشان را پیدا کنند. بنابراین در انجمن نیز سعی می کنیم که موضوع مباحث به این صورت نباشد که یک پروژه کلی مطرح شده و تک تک اجزاء آن در همان مبحث شرح داده شوند، بلکه تنها پروژه مطرح می شود و سپس یک سری راهنمایی کلی ارائه می شود و آنگاه می توان هر بخش یا مشکل موجود در پروژه را که خود یک مبحث است، در یک موضوع جدید مطرح کرد (با این روند، در آینده پیدا کردن هر مبحث، بسیار ساده خواهد بود). 
در ضمن، اینجانب با توجه به اینکه زیاد زمان ندارم و دیگر کاربران نیز درخواست می دهند، وقت نمیکنم پروژه کاربران را بررسی کنم (اگر هم این کار صورت گیرد، بی فایده است چون امروز این مشکل حل می شود، اما فردا مشکل دیگری به وجود خواهد آمد).
سایت کلیدستان متعلق به شما و دیگر برنامه نویسان اندروید است و بنابراین سعی می کنم که همه موارد مورد نیازتان را در این سایت گردآوری کنم.

خوب ابتدا بگویم که در مورد اینکه گفتید ارسال فایل صوتی، تنها در چند ثانیه اول صورت می گیرد و بعد متوقف می شود، باید کد بنویسم و خودم بررسی کنم. بنابراین چون یک مورد اصلی در این پروژه است، در همین مبحث، نتیجه را خواهم نوشت.
اما در مورد آدرس دهی در حافظه خارجی (External storage) که گفتید مشکل دارید، یک موضوع جدید بسازید و در آن، تنها آن بخش از کدهایتان که برای آدرس دهی است را ذکر کنید. بنده بررسی می کنم و نتیجه را همانجا خواهم نوشت (لطفا چند خط کد مربوط به آدرس دهی را ذکر کنید، نه اینکه کل پروژه را برای دانلود بگذارید).
همچنین در مورد ساخت پوشه (folder)، باید چک کنید که پوشه وجود دارد یا خیر. یعنی به صورت زیر :

کد:
if( !path.exists() ) {
    // build folder
}

که در آن، path همان مسیر مربوط به پوشه (folder) مورد نظرتان است. (اگر در این زمینه مشکل داشتید، در یک موضوع جدید مطرح کنید)

  
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط moralschool


پیام‌های این موضوع
RE: دانلود و اشتراک فایل صوتی در برنامه اندروید - توسط admin - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷, ۰۱:۵۳ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان