انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
این اولین سایت منه --+ دانلود فایلش --- و 3 تا سوال دارم؟

این اولین سایت منه --+ دانلود فایلش --- و 3 تا سوال دارم؟

#2
سلام.
برای شروع خوب است. معمولا افراد وسواس دارند که ابتدا سایتشان عالی باشد و بعد آن را بر روی اینترنت قرار بدهند، ولی بنده چنین عقیده ای ندارم و به نظرم برای یک طراح سایت، تجربه کردن واکنش کاربران به سایت و  همچنین تست کمبودهای سایت بر روی وب و به مرور زمان، مهمتر است (البته اگر خودتان صاحب سایت هستید،نه اینکه سایت را برای شخص دیگری طراحی می کنید).
در مورد RSS ، لینک زیر را ببینید :

http://www.kelidestan.com/web-design/web-design-8.php

برای عضوگیری می توانید از کدهای آماده ای که در اینترنت وجود دارد استفاده کنید. در این مورد، باید کار با پایگاه داده MySQL را بلد باشید.

در مورد اینکه گفتید مطالب به طور خودکار در سایت قرار بگیره و نیاز نباشه برای هر مطلب، خودتان صفحه جدید بسازید، می توانید اصلا از wordpress استفاده کنید.  wordpress یک سیستم مدیریت محتوا است که کل ساختار سایتتان را می توانید با آن بسازید و دارای قابلیت عضوگیری، درج راحت مطالب جدید (شبیه وبلاگ) و ... می باشد و نصب آن هم ساده است. باید آن را بررسی کنید و سپس اگر امکانات مورد نظر شما را برآورده می کرد، آن را نصب کرده و سپس سعی کنید که ظاهرش را مطابق میلتان تغییر بدهید.
یا اگر دوست دارید که سایتتان به صورت انجمن باشد، می توانید از انجمن ساز mybb استفاده نمایید.
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
RE: این اولین سایت منه --+ دانلود فایلش --- و 3 تا سوال دارم؟ - توسط admin - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱, ۰۳:۱۷ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان