انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سایتی برای دیدن صفحات آرشیو شده سایت های اینترنتی (برای زمان های مختلف)

سایتی برای دیدن صفحات آرشیو شده سایت های اینترنتی (برای زمان های مختلف)

#1
سلام.
فرض کنید شما قبلا اطلاعات با ارزشی را در یک سایت خوانده اید و اکنون می خواهید نگاهی به آن اطلاعات بیندازید. آدرس سایت را در مرورگر خود وارد می کنید و مشاهده می کنید که سایت مذکور در دسترس نیست (یا موقتی و یا برای همیشه). اما شما هر طوری شده به اون اطلاعات نیاز دارید !
را حل این مشکل، سایتی است که در ادامه معرفی می کنیم. سایت زیر، از سایت های اینترنتی (البته نه همه سایت ها و نه تمامی صفحات سایت ها) یک آرشیو تهیه کرده است که مربوط به زمان های مختلف می باشد :

http://web.archive.org

شما می توانید به این سایت رفته و آدرس سایت مورد نظر خود را وارد کنید، سپس یک تقویم به شما نمایش داده می شود که در آن، روزهایی که از سایت، آرشیو گرفته شده است، نمایش داده شده. شما می توانید جدیدترین زمان را انتخاب کنید.
حتی اگر در زمان انتخابی شما، یک صفحه از سایت، آرشیو نشده بود می توانید تعیین کنید که آرشیو آن صفحه، در زمان های قبل تر نمایش داده شود (نسخه قدیمی تر آن صفحه، معمولا این روش جواب می دهد)
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
سایتی برای دیدن صفحات آرشیو شده سایت های اینترنتی (برای زمان های مختلف) - توسط admin - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵, ۱۰:۱۷ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان