انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bairstow method

Bairstow method

#8
(۱۳۹۲/۰۲/۲۷, ۰۸:۲۳ ب.ظ)'babak84' نوشته: متشکرم از لطفت ، هنوز امتحان نکردم ... راستش من خودم مطلب رو یاد گرفتم و متاسفانه این ریزه کاریهارو بلد نیستم. تنها هنرم اینه که از خود ایرادهای مطلب شاید یچی حالیم بشه
دانشجوی ارشد مکانیک هستم و خب تو دوره لیسانس خودم یاد گرفتم البته با کمک یه کتاب بسیار عالی و نایاب. بخاطر همین اینطور اشتباهات برام بوجود میاد و بدبختانه من الگوریتم بلد نیستم . اگه میشه یکم این ریزه کاریها رو هم بهم یاد بدی که چک کردن برنامه رو هم یاد بگیرم ممنونت میشم ..... 
 

من هم مثل شما با یک کتاب شروع کردم و دو سه فصل اول کتاب رو خوندم و بعد پروژه های استادا بودن که باعث شدن برم دنبال یادگیری دستورات جدید .
برای یادگیری متلب، هیچ چیزی بهتر از انجام پروژه نیست چون حسابی درگیر یادگیری نرم افزار متلب میشید.
فقط مهمترین نکته که من بارها به دوستان گفتم اینه که گاهی میدیدم که دوستی مثلا 30 خط کد مینویسه و بعد تازه کدها رو اجرا میکنه تا ببینه خطا داره یا نه . این روش به شدت غلطه . من هر دو سه خط جدیدی که کد در برنامه می نویسم، برنامه رو اجرا می کنم و مقادیر متغیرها رو هم در خروجی نگاه می کنم که مبادا خطایی پیش بیاد یا مقادیر غلطی در برنامه تولید بشه.
این طوری شما کاملا به برنامه تسلط دارید و نیازی نیست بعدا درگیر قسمت های مختلف برنامه بشید که ببینید مشکل از کدوم قسمته.
بنابراین برنامه را مرحله به مرحله بنویسید و مقادیر متغیرها را هم در خروجی چک کنید.
نکته مهم دیگر اینکه ابتدا متغیرهای برنامه را به صورت دستی در برنامه بنویسید تا مجبور نباشید برای هر بار اجرا، مقادیر رو تایپ کنید، سپس وقتی کل برنامه نوشته شد و همه چیز درست بود، از دستور input استفاده کنید تا برنامه، متغیرها را از کاربر بگیرد.
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
Bairstow method - توسط babak84 - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶, ۱۲:۰۲ ق.ظ
RE: Bairstow method - توسط admin - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶, ۱۲:۱۳ ق.ظ
RE: Bairstow method - توسط babak84 - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶, ۰۹:۳۴ ب.ظ
RE: Bairstow method - توسط admin - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶, ۱۰:۴۳ ب.ظ
RE: Bairstow method - توسط babak84 - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶, ۱۱:۳۸ ب.ظ
RE: Bairstow method - توسط admin - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷, ۱۲:۴۵ ق.ظ
RE: Bairstow method - توسط babak84 - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷, ۰۸:۲۳ ب.ظ
RE: Bairstow method - توسط admin - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷, ۰۸:۵۴ ب.ظ
RE: Bairstow method - توسط babak84 - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸, ۱۲:۲۴ ب.ظ
RE: Bairstow method - توسط admin - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸, ۰۱:۲۶ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان