انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تعمیر و نگهداری پکیج

تعمیر و نگهداری پکیج

#1
نگهداری از هر سیستمی بهترین راه برای جلوگیری از خرابی و بی‌ نیازی آن به تعمیر است. زیرا تعمیر هم کاری زمانبر و پیچیده بوده و هم هزینه بیشتری نسبت به هزینه نگهداری به شما تحمیل می کند. با رعایت نکاتی که در ادامه گفته می‌ شود، طول عمر پکیج را افزایش خواهید داد.

1) بررسی دودکش پکیج
2) بررسی کنترل فشار پکیج
3) بررسی فیلترهای آب
4) استفاده از محافظ برق
5) انجام عمل رسوب‌ گیری
6) سرویس فصلی پکیج

[عکس: 67web.jpg]


درست است که با انجام نکات مربوط به نگهداری پکیج طول عمر آن افزایش می‌ یابد، ولی باز هم این سیستم گرمایشی ممکن است خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. یک سری علائم وجود دارد که از روی آنها می توانیم متوجه شویم که پکیج خراب شده است.
1) چکه کردن آب زنگ‌ زده: در صورتی که چنین موردی را مشاهده کردید، به سرعت با تعمیرکار پکیج تماس بگیرید تا تعمیرکار در اسرع وقت به تعمیر و سرویس پکیج بپردازد.
2) مشاهده آب در اطراف تانک دستگاه: در صورتی که در اطراف دستگاه رطوبت وجود داشته باشد، ممکن است نشتی و یا شکستگی در مخزن به وجود آمده باشد. نشست مخزن به این دلیل شکل می‌ گیرد که با افزایش گرما در فلز، فلز منبسط شده و ترک می‌ خورد و این ترک خوردن خارج شدن آب را به دنبال خواهد داشت.
3) زنگ‌ زدگی و خوردگی دستگاه: مخازن دستگاه ممکن است درگیر زنگ‌ زدگی و یا خوردگی شوند. از این رو بهتر است به طور مرتب مناطق اطراف دریچه فشار، دریچه دما و اتصالات ورودی و خروجی چک شود تا در صورت مشاهده زنگ‌ زدگی و خوردگی اقدام به تعمیر پکیج نمایید.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
تعمیر و نگهداری پکیج - توسط kahrobatahvieh - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵, ۰۳:۵۲ ب.ظ
RE: تعمیر و نگهداری پکیج - توسط safiregharn - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷, ۰۴:۱۸ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان