انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فروش دستگاه ماینر

فروش دستگاه ماینر

#2
سطوح شسته شده با تی در مقایسه با دستگاه‌ نظافتی ، به مدت زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز داشته و گرد و غبار منتشر شده از رفت و آمد، باعث آلودگی دوباره فضا می‌شود. این در حالی است که، دستگاه نظافتی به شما اطمینان خواهد داد که گوشه به گوشه ساختمان موزه عاری از میکروب‌‌ها و باکتری‌ها باشد، تا گردشگران و بازدیدکنندگان به آن آلوده نشوند.

سلامتی بازدید کنندگان و کارمندان شما بسیار مهم است. پس بایستی یک محیط سالم و تمیز ایجادکنید تا مهمانان و بازدیدکنندگان از آن لذت ببرند.

مسئولیت نظافت موزه کار ساده‌ای نیست. به هر حال شما تاریخ را حفظ می‌کنید. پس منتظر نمانید تا موزه شما به موزه باکتری‌ها و آلودگی‌ها تبدیل شود. تلاش کنید تا از این‌که آثار هنری در یک محیط مناسب و تمیز قرار دارند مطمئن باشید. دستگاه‌ها و تجهیزات نظافتی حرفه‌ای و به‌روز را انتخاب کنید تا نظافتی که هم شما و هم موزه‌ی شما سزاوار آن هست را به شما ارائه دهیم.

شرکت کرشا با تولید انواع دستگاه نظافتی هوشمند از جمله اسکرابرهای هوشمند و باکیفیت در هر دو نوع سرنشین‌دار و مدل دستی، همه نیازهای شما را در نظر گرفته و در بازار عرضه کرده است. هدف ما تلفیق طرح‌های منحصر به فرد و فن‌آوری نوآورانه برای ایجاد سیستم‌‌های نظافتی با کیفیت است، تا در نظافت محیط موزه ها موثر باشند
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
فروش دستگاه ماینر - توسط nazila76 - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳, ۰۵:۴۸ ب.ظ
RE: فروش دستگاه ماینر - توسط sheghi69 - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸, ۱۰:۴۳ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان